Normund Rolleiv Svoen

Autorisasjon (1987)

Ingen på venteliste

Legegruppa SMS Telefonnummer57 75 80 0057 75 80 ...
Hans Blomgate 39 6905 Florø
Normund Rolleiv Svoen er en av 24 fastleger i Kinn

Siste vurderinger av Normund Rolleiv Svoen

Dårlig tid og lite engasjert

Mest opptatt av å bli fort ferdig og sleppe inn neste. Flere vonde opplevelser. Enda med å skifte fastlege, der vi blei hørt og lytta til på ein seriøs måte.

Flink

Eg har kun vore inne til Normund via hastetime, sidan han ikkje er min fastlege. Sjølv om han ikkje eg fastlegen min føler eg meg alltid tatt godt vare på hjå han. Han tek seg tid til å høyre, og sjekkar grundig opp i kva som kan vere gale. Ikkje berre gjer han meg det er treng av sjukmelding og evt medisinar, men han passar på at eg føler meg trygg før eg går derifrå.

Svært punktlig og god oppfølging

En lege eg er veldig fornøgd med. Rett og slett god tillit og rask oppfølging på ulike problemstillinger. Høflig og tilstedeværende i ulike kompliserte situasjoner.

Et godt menneske

Min erfaring er at Svoen kan være noe stresset og ofte jobber veldig fort når man kommer innom med småplager. Den ene gangen jeg har vært virkelig syk tok han seg utrolig god tid og fulgte meg nøye opp selv om han ikke var fastlegen min lengre. Det var virkelig rørende å få slik behandling.

Svært dyktig og erfaren lege

Ein lege med integritet og personlegdom som sett pasient i fokus. Jobbar samstundes etisk og reflektert. Kunnskapen og erfaringen han har, gjer han nok til legesenterets beste lege.