Normund Rolleiv Svoen

Legegruppa SMS

Hans Blomgate 39 6900 Florø
Normund Rolleiv Svoen er en av 13 fastleger i Flora

Siste vurderinger av Normund Rolleiv Svoen

Svært punktlig og god oppfølging

En lege eg er veldig fornøgd med. Rett og slett god tillit og rask oppfølging på ulike problemstillinger. Høflig og tilstedeværende i ulike kompliserte situasjoner.

Et godt menneske

Min erfaring er at Svoen kan være noe stresset og ofte jobber veldig fort når man kommer innom med småplager. Den ene gangen jeg har vært virkelig syk tok han seg utrolig god tid og fulgte meg nøye opp selv om han ikke var fastlegen min lengre. Det var virkelig rørende å få slik behandling.

Svært dyktig og erfaren lege

Ein lege med integritet og personlegdom som sett pasient i fokus. Jobbar samstundes etisk og reflektert. Kunnskapen og erfaringen han har, gjer han nok til legesenterets beste lege.

Seriøs og grei lege!

Tek pas. på alvor og er profesjonell. Har god dialog. Gir ein følelse av å bli ivaretatt.

veldig nøgd

hatt han i 15 år snart. tidvis stressa- men kommet seg med årene. føler eg vert tatt på alvor - og høyrer på det eg fortel. gjer meg og dei undersøkelser eg har bedt om siste årene.
bruker e-melding, og svarer og om han er fri- ferie. får kjapt øh time via e-melding om han vil sjå på meg.