Normund Rolleiv Svoen

Hans Blomgate 39 6900 Florø
Tlf: 57 75 80 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Normund Rolleiv Svoen er en av 13 fastleger i Flora

Siste vurderinger av Normund Rolleiv Svoen

Svært punktlig og god oppfølging

En lege eg er veldig fornøgd med. Rett og slett god tillit og rask oppfølging på ulike problemstillinger. Høflig og tilstedeværende i ulike kompliserte situasjoner.

Et godt menneske

Min erfaring er at Svoen kan være noe stresset og ofte jobber veldig fort når man kommer innom med småplager. Den ene gangen jeg har vært virkelig syk tok han seg utrolig god tid og fulgte meg nøye opp selv om han ikke var fastlegen min lengre. Det var virkelig rørende å få slik behandling.

Svært dyktig og erfaren lege

Ein lege med integritet og personlegdom som sett pasient i fokus. Jobbar samstundes etisk og reflektert. Kunnskapen og erfaringen han har, gjer han nok til legesenterets beste lege.

Seriøs og grei lege!

Tek pas. på alvor og er profesjonell. Har god dialog. Gir ein følelse av å bli ivaretatt.

veldig nøgd

hatt han i 15 år snart. tidvis stressa- men kommet seg med årene. føler eg vert tatt på alvor - og høyrer på det eg fortel. gjer meg og dei undersøkelser eg har bedt om siste årene.
bruker e-melding, og svarer og om han er fri- ferie. får kjapt øh time via e-melding om han vil sjå på meg.

Den dårligste legen jeg noensinne har hatt!

Utrulig dårlig "lege"! Eg velg å skrive "lege", da dette ikkje er nokon lege i ordets rette forstand. Faktisk heilt utrulig. Om du skal gå til SMS gå til kven som helst andre.

Denne "legen" her evnar ikkje lytt, er arrogant, fyk inn og ut av kontoret som vurderinga før seier. Eg kan bekrefte at dette stemmer.

Ellers er vedkommande svært interessert i raske behandlinger og trykker hardt avgårde på tastaturet med diagnoser nærmest før du setter deg. Det er jo incentiver for å skrive diagnosar slik refusjonane fra folketrygda har lagt det opp. Og siden denne "legen" er opptatt av pengar, og ikkje pasient, tilpassar han seg naturligvis desse reglane.

Har vore hos denne legen ved et par anledningar. Det samme har to av mine barn. Og eg vil berre sei ALDRI MEIR. For en ubrukelig lege! Viser mellommenneskelige relasjonar som ikkje høyrer heime med sin arrogante framtoning. Hold dykk unna folkens!

Skulle gjerne gitt negative stjerner, men det går visst ikkje!

Bruk hørselvern

Legen her er er ekspert på og gå ut og inn av kontoret sitt når du er til konsultasjon, og når han skal lukke døra etter seg smell han ho igjen.
Han burde virkelig innføre dørstopper på døra si.