Richard Schjølberg

Bjørnemyr Legekontor
Tosletta 44 1453 Bjørnemyr
Richard Schjølberg er en av 16 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Richard Schjølberg

Trygg og kunnskapsrik. Interessert.

Veldig fornøyd med ham som lege gjennom mange år. Har kronisk sykdom og går til legen hver 3.mnd. Følges godt opp :-)

Utdatert

Kunnskapsløs , utdatert og arrogant lege. Har ikke nødvendig kompetanse og lener seg kun på gammel ,satt skolemedisin. Evner ikke å tilegne seg lærdom på nyere sykdom og avviser ethvert innspill. Er du kvinne, hold deg unna. Overgangsalder er et rart fenomen for denne legen.

Trygg og flink

Har hatt Schjølberg som fastlege i 20 år, og er veldig fornøyd! Han har alltid god tid, og er flink til å lytte og se meg. Han stiller gode diagnoser, og er flink til å henvise videre om det trengs.

Hyggelig og grei, men lite tid og interesse for deg.

Hyggelig og grei lege, brukt ham i over 30 år. Men han holder seg til det strengt skolemedisinske, er ikke åpen for å tenke utenfor boksen, eller nye ting.

Han har veldig lite tid til meg, vil nå (2019) ikke at man tar opp mer enn to ting pr time, og jeg har mange plager og flere diagnoser så det blir litt håpløst.

Kjenner ikke at jeg tas på alvor eller blir sett godt nok, ei heller at han viser interesse. Lurer på å skifte fastlege..

Trygg, en veldig flink og trykk fastlege

En helt fantastisk flink lege, jeg har brukt bjørnemyr legekontor hele mitt liv. Jeg er fantastisk fornøyd med Richard som fastlege 😊