Gunnar Berland

Mekveien 13A 6411 Molde
Tlf: 71 20 38 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Gunnar Berland er en av 27 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Gunnar Berland

Går til en annen gynekolog neste gang

Jeg er selv helsepersonell.
Opplever Berland som litt for direkte og humoristisk om temaer som kanskje ikke alle er komfortable med, eller opplever som privat. Han har også etter min mening et litt konservativt syn på kvinners helse og sexliv.

Rutinert ift. gynekologiske undersøkelser og prosedyrer.

Hygienen kunne ha vært bedre. Ved første konsultasjon lå det igjen blodig tørkepapir etter forrige pasient og papiret i gyn.-stolen var ikke skiftet ut. Under andre konsultasjon kom han med en kommentar om at "jeg får bruke denne hånden som jeg har hanske på, det ser litt proffere ut".

Utrolig flink lege.

Har hatt Breland som fastlege i snart 6 år nå og er kjempe fornøyd med han. Utrolig dyktig i sitt felt og man føler seg trygg på han. Er i tillegg gynekolog som er veldig beleilig for oss damer. Har i tillegg vart heldig og kommet inn kjapt til han når jeg hadde behov. Tar en på alvor og skjekker gjerne en ekstra gang.

Veldig fornøyd!

Veldig fornøyd med Dr. Berland. Tar seg tid til å lytte, gir gode råd og riktig behandlig. Tar deg seriøst og nøler ikke med å gi deg henvisning. Anbefales.

verdens beste lege

Det er ingen overdrivelse i å si at drGunnar Berland er en av beste legene jeg har møtt.Faglig sterk,dyktig med bred erfaring innen alt mulig-allmennmedisin,kvinnesykdommer,pediatri osv.,er rett og slett dypt imponert.Han ser pasienter og er en god lytter,empatisk.Jeg er takknemlig for alt drBerland har gjort!

Livredder!

Var heldig å fikk bytta til Berland des- 11, etter å ha krangla så busta føyk med min gamle lege. Jeg gikk lei av at alt som feilet meg skyldtes oppveksten…
Prolapser, epilepsi, avrevne muskel/senefester etter arbulykke, artritt, tinnitus osv skyldtes kun oppvekst! Berland har brukt over 3 år på å rydde opp i journalen min og nå er jeg i bedre form enn på årevis. Han er nøye, har bred erfaring på veldig mange områder, SER pasienten og sitter ikke med fjeset inni pc skjermen og sier jaha, slår seg ikke til ro før han er sikkert på at alt er utprøvd. Er så ydmyk og takknemlig for at vi har han som fastlege! Skulle ønske at flere leger hadde vært sånn

et godt menneske

Gunnar Berland oppleves som svært inntonet og faglig engasjert. Han er en god person å møte i vanskelige situasjoner.Han er også svært trygg ved G.U-undersøkelser og har med sin lange fartstid som fødselslege mye å tilby gravide og nybakte mødre. Også psyksisk helse blir ivaretatt av denne legen.

Skulle ønske jeg hadde Berland som min fastlege!!

Vært hos Berland for noe uker siden. Har ikke ham som fastlegen. Oppfattet han som en veldig dyktig lege, empatisk, flink til å lytte, godt observert og tatt meg på alvor. Jeg ventet ca. 1 time den gangen, men jeg var så fornøyd med ham fordi han er så profesjonell. Skulle ønske jeg hadde ham som min fastlege!

Tillitvekkende lege

Gunnar er en tillitvekkende lege. Etter å ha byttet fastlege for noen måneder siden opplaver jeg for første gang på mange år å bli tatt seriøst. Jeg er allerede i gang med utredninger hos spesialister og har et godt håp om å kunne starte i jobb igjen i løpet av noen måneder. Legen har tatt prøver og involvert fagpersoner for å finne ut hva som kan gjøres og er ikke redd for å si sin mening og komme med råd fra en mangeårig legepraksis. Til tider har han det travelt og da blir han gjerne litt kort, men neste gang er smilet på plass igjen. Alt i alt en bra opplevelse.

Allsidig og dyktig fastlege

Gunnar Berland har vært min fastlege i over fire år nå. oppfatter han som en lege som er faglig meget dyktig. Kan til tide være litt vanskelig å nå fram til og kan kanskje oppfattes som litt stressa, Gunnar har også god humor som er en egenskap som ikkje altformange fastleger har:) Hvis du er en pasient som er litt krevende så anbefaler jeg Gunnar Berland, for han stiller opp.

Gunnar Berland er kjempedyktig!

Hadde han som fastlege den tiden jeg bodde i Molde.
Han lytter godt, er alltid snill og hyggelig, og gjør at jeg føler meg helt trygg ved legebesøk. Berland får mine beste anbefalinger. Det skulle vært flere leger som han!

KJEMPEFLINK LEGE

Så heldig jeg er som har Gunnar Berland til fastlege !

Han er svært dyktig, engasjert og imøtekommende. Han tar pasientene på alvor, har tid til å lytte.
Jeg føler meg trygg og ivaretatt. Må også nevne humor og gode replikker !
Sender raskt svar på prøver og er ikke redd å sende pasienter til videre undersøkelser.
Kunne ikke vært bedre.

Anbefales. Kjempedyktig!

Gunnar Berland er en lege som rett og slett er gjennomført dyktig i jobben sin. Har aldri opplevd at en lege stiller opp på den måten han gjør.
Skulle ønske at mange fler av legestanden var slik. Anbefales!

Lege utenom det vanlige

Fantastisk flink lege/spesialist i allmennmedisin, med godt humør,kjappe replikker og flink til å formidle og forklare.
Undersøker deg grundig om du merker at han har lang fartstid som lege. Lurer du på noe forklarer han godt og lar deg ikke gå fra legekontoret med mange spørsmål. Han er også gynekolog .