Gunnar Berland

Mekveien 13A 6411 Molde
Tlf: 71 20 38 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Gunnar Berland er en av 27 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Gunnar Berland

Går til en annen gynekolog neste gang

Jeg er selv helsepersonell.
Opplever Berland som litt for direkte og humoristisk om temaer som kanskje ikke alle er komfortable med, eller opplever som privat. Han har også etter min mening et litt konservativt syn på kvinners helse og sexliv.

Rutinert ift. gynekologiske undersøkelser og prosedyrer.

Hygienen kunne ha vært bedre. Ved første konsultasjon lå det igjen blodig tørkepapir etter forrige pasient og papiret i gyn.-stolen var ikke skiftet ut. Under andre konsultasjon kom han med en kommentar om at "jeg får bruke denne hånden som jeg har hanske på, det ser litt proffere ut".

Utrolig flink lege.

Har hatt Breland som fastlege i snart 6 år nå og er kjempe fornøyd med han. Utrolig dyktig i sitt felt og man føler seg trygg på han. Er i tillegg gynekolog som er veldig beleilig for oss damer. Har i tillegg vart heldig og kommet inn kjapt til han når jeg hadde behov. Tar en på alvor og skjekker gjerne en ekstra gang.

Veldig fornøyd!

Veldig fornøyd med Dr. Berland. Tar seg tid til å lytte, gir gode råd og riktig behandlig. Tar deg seriøst og nøler ikke med å gi deg henvisning. Anbefales.

verdens beste lege

Det er ingen overdrivelse i å si at drGunnar Berland er en av beste legene jeg har møtt.Faglig sterk,dyktig med bred erfaring innen alt mulig-allmennmedisin,kvinnesykdommer,pediatri osv.,er rett og slett dypt imponert.Han ser pasienter og er en god lytter,empatisk.Jeg er takknemlig for alt drBerland har gjort!

Livredder!

Var heldig å fikk bytta til Berland des- 11, etter å ha krangla så busta føyk med min gamle lege. Jeg gikk lei av at alt som feilet meg skyldtes oppveksten…
Prolapser, epilepsi, avrevne muskel/senefester etter arbulykke, artritt, tinnitus osv skyldtes kun oppvekst! Berland har brukt over 3 år på å rydde opp i journalen min og nå er jeg i bedre form enn på årevis. Han er nøye, har bred erfaring på veldig mange områder, SER pasienten og sitter ikke med fjeset inni pc skjermen og sier jaha, slår seg ikke til ro før han er sikkert på at alt er utprøvd. Er så ydmyk og takknemlig for at vi har han som fastlege! Skulle ønske at flere leger hadde vært sånn