Gunnar Berland

Sjømannslege

Gunnar Berland er en av 33 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Gunnar Berland

Trygg og kunnskapsrik, eksepsjonell

Pasienten står i fokus- uansett tid oå døgnet. Viser empati og medfølelse og jeg som pasient har glede av at han har en dyp erfaring med å veiledning i samlivsspørsmål og pasienter som tenger å prate igjennom utfordringer.
Berland hsr «truffet» innertier på medisinering. Det har vist seg at han som fastlege som har skrevet ut medisiner dom vitkrr riktig.og hvor mindre dose trengs. Denne legen er noe utenom det vanlige.
Erfaring betyr utrolig mye

Meget godt

På meg så virket han som en trygg, erfaren, dyktig, ydmyk og hjelpsom gynekolog. Samt virker som en hyggelig mann.

Transfobisk

Holdningene hans overfor transpersoner er virkelig ikke ok. Jeg orker ikke gå inn i detaljer om besøket mitt, men det var langt fra hyggelig.
Er du trans og trenger gynekolog bør du dra et annet sted.

Trygg, kunnskapsrik og flink

Rolig, snill og flink. Kjente ingen smerter og god sans for humor som også hjalp med tryggheten. Vil anbefale alle jeg kjenner å komme hit. Informerte godt, forklarer godt og virker trygg på arbeidsoppgavene sine.

Beste sort

Dr. Berland er en lege av aller beste sort!

Man blir alltid godt ivaretatt og tatt på alvor. Han har haugevis av erfaring og tyngde samtidig som han fremstår oppdatert og ung til sinns.

Om det er noe som ikke fungerer som det burde i spesialistleddet er Berland der for å hjelpe deg i jungelen, han tar tak og får ting til å skje.

Lynrask å svare på henvendelser og sende prøvesvar osv, alltid «på».

Han er ærlig med deg. Samtidig får han deg til å tro på deg selv og at ting skal gå bra.

Han tar seg tid og flid med å forklare og lære deg opp og er engasjert. Noen ganger så engasjert at han prater seg litt bort 😊

Han må være et av de smarteste mennesker som finnes. Han framstiller seg likevel ikke som noe bedre enn andre, og byr på seg selv og egen sårbarhet.

Han humrer godt av sine egne dårlige vitser. Topp stemning!