Anders Olav Bjørkavåg

Langelandsveien 17 6010 Ålesund
Anders Olav Bjørkavåg er en av 42 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Anders Olav Bjørkavåg

Usympatisk

Snakkar veldig generaliserande. Ingen sympati eller empati. Blir fort sur viss du har antagelser sjølv om kva det kan være. Veldig lat!! Anbefalast på ingen måte.

Jeg forstår ikke alt det negative som kommer frem her. Jeg har bare positivt å si om han. Som turnuslege fikk vi uvurderlig hjelp til vår sønn da hele hjelpeapparatet sviktet. Han ringte rundt hele Norges land for å hjelpe oss og fikk den hjelpen vi trengte. Evig takknemmelig! Vår sønn hadde aldri vært der han er i dag uten Bjørkavåg sitt engasjement! Vedr. meg selv har han også vært super. Kjempegod til å lytte og komme med forslag til hjelp, dyktig i sitt fag og flink til å henvise til riktige instanser til rett tid. Ting tar tid, men det er ikke legens feil. Det er slik ting i helsesektoren er bygget opp. Jeg har aldr møtt en mer engasjert lege.

Lite tillitsvekkende

Trivelig lege, men virker litt usikker. Man blir tatt på alvor men fikk ikke tillit til han, og han virker ustrukturert.

Har vært til tider veldig lang ventetid på legekontoret de få gangene jeg har hatt time.

Meget dyktig allmennlege

Dr. Anders O. Bjørkavåg er en utrolig dyktig lege med stort arbeidspress, som må ofte rydde opp i legesekretærers feil. Han virker dyktig på den måten at han henviser til spesialister for å finne årsaker. Dette har mulig reddet livet mitt. Får ofte time på dagen. Litt synd at han jobber kun 50%.
Jeg kan sterkt anbefale denne legen ,også til småbarn som har en utrolig tillit til han.
Det burde kanskje være mulig å få såkalt dobbeltime . Jeg ser ofte andres frustrasjoner over ventetid på venterommet.
Slik er det overallt,og daaeskogen har vel det medminst overtid, i min tid som pasient med mange sykdommer og diagnoser.
Andre leger på dette kontoret har vært ett mareritt for mitt vedkommende. Dessverre. Da jeg har ett stort forbruk av medisiner, men får en fantastisk hjelp til avslutte dette med legen. Dessverre må jeg bytte nå. Det er fortvilt, men nødvendig.

Den nest beste legen jeg har hadt

Forståelsesfull, go til å lytte, snill, avslappende være rundt, go kommunikasjon, betryggende, ..... 💜