Anders Olav Bjørkavåg

Autorisasjon (2001)

Daaeskogen Legesenter Telefonnummer70 16 41 5070 16 41 ...
Langelandsveien 17 6010 Ålesund
Anders Olav Bjørkavåg er en av 58 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Anders Olav Bjørkavåg

Uprofesjonelt

Uprofesjonelt, brukte 15 minutter på å fortelle meg at det går over av seg selv - uten noe form for undersøkelse.

Spydig og lite engasjert i pasienten

Er riktig nok litt tid siden jeg var hos han sist men ble langt fra imponert for å si det mildt. Han var spydig og ufin i måten han snakket på, han bagatelliserte problemene mine underveis, og hevdet at jeg ikke kunne vite osv (ting som gjaldt min kropp som jeg har over 30 års erfaring med). Men han henviste meg til slutt videre (etter mange spydigheter som han kunne spart seg), så fikk tilslutt den hjelpen jeg trengte, men synes det er unødvendig å være så spydig og ufin på veien dit hvis han likevel ville henvise videre.

beste fastlege jeg har hatt

empatisk og god fastlege , som søkte og fikk meg på nødvendige behandlinger. sendte sms så jeg ikke skulle glemme timen .denne kunne jeg få et par timer før timen. gjorde sitt beste for å hjelpe

Useriøs

Var inne på akutttime med streptokokkinfeksjon og får beskjed om å ta medisin fra andre i huset siden vedkommende allerede har fått utskrevet antibiotika og har det tilgjengelig.
Ikke noe særlig undersøkelse og var mest opptatt av å få meg ut derifra fortest mulig.

Første intrykket, totalinntrykket og siste intrykket er meget dårleg. 1/10.

Lite empatisk, lite intressert i å hjelpe. Orker ikkje å bruke tida mi på å skrive meir en gong. Trenger du virkeleg fastlege som kan hjelpe deg, anbefaler eg å sette deg på venteliste hos noen andre.