Anders Olav Bjørkavåg

Autorisasjon (2001)

Daaeskogen Legesenter Telefonnummer70 16 41 5070 16 41 ...
Langelandsveien 17 6010 Ålesund
Anders Olav Bjørkavåg er en av 58 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Anders Olav Bjørkavåg

Anbefaler ikke !

Etter 3 første fastlegetimer spurte han meg om hva jeg ville gjøre med problemet jeg kom til han med. Då var det rett på minhelse og sette seg på venteliste til en annen. Grunnen til dette er at han virker heilt uintressert, uprofesjonell,stressa og opplever som har generelt lite kunnskap. Blir også fort sint og jeg føler han ler av problemene mine. Ingen evne til å lytte. Anbefaler ikke. Eineste positive er at han har ofte ledige timer, men det tar veldig lang tid på å få svar på e-konsultasjon eller få resept.

Uinteressert

Tar ikke pasientene på alvor. Virker rett og slett uinteressert. Sitter og skriver, og sier ingenting. Opplever at jeg må både stille og svare på aktuelle spørsmål. Samtidig er han vanskelig å nå.

Burde ikke vært lege

Føler at jeg blir ledd av og ikke blir hørt. Virker totalt uinteressert i meg og min helse. Har gått ut derfra etter hver time med klump i magen, og følelsen av at jeg var mer til bry og uten noe mer svar enn da jeg gikk inn.

Apatisk fastlege

Har ingen positive opplevelser når jeg har vært i kontakt med denne legen. Han virker ikke interessert i hva jeg har å si, ei heller det som plager meg. Det virker som at mannen mangler empati fullstendig, og er mye mer interessert i å få meg fortest mulig ut døra, uten å nødvendigvis hjelpe.

Det er også ikke lett å få time, og hjelp via meldingssystemet online kan man se langt etter.

Helt o k fastlege

Forstår ikke kitikken fra 2018 osv. Skiftet fastlege for en tid siden til Bjørkavåg. Han fikk en kjapp innføring om min livssituasjon pr. dato, tok blodtrykk, tok blodprøver vurderte tablett/medisinbruk og hva jeg bør forholde meg til.Kan ikke forlange at jeg setter meg til å syte og gir han mine privatte problemer fullt ut. Han skal vurdere min helse, ferdig med det.
Meget kort og konsist og flott..