Anders Olav Bjørkavåg

Autorisasjon (2001)

Daaeskogen Legesenter Telefonnummer70 16 41 5070 16 41 ...
Langelandsveien 17 6010 Ålesund
Anders Olav Bjørkavåg er en av 58 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Anders Olav Bjørkavåg

Fremstår som kunnskapsløs og lite empatisk

Fremstår som kunnskapsløs når han ikke greier å besvare spørsmål. Har dårlig tid og forteller meg at vi må være ferdig i løpet av 15 minutt.

Umotivert

Jeg er glad jeg ikke trenger å oppsøke lege ofte. Jeg fikk ny fastlege 1. januar 2017, da min forrige lege sluttet. Jeg har ikke oppsøkt min nye fastlege før slutten av april 2018. Jeg forventet at legen kanskje ville ha litt info om en ny pasient, men så skjedde ikke. Han virket sliten og lei, og sukket mye underveis. Han sjekket det jeg kom for, og deretter satt han seg ned og skrev på pc en lang stund uten å si noe. Deretter fant han fram et nettbrett fra sekken sin. Vet egentlig ikke hvorfor han gjorde det. Det var veldig lite kommunikasjon underveis i konsultasjonen. Han valgte å henvise meg videre til spesialist, da han synes det var vanskelig å si hva det kunne være. Jeg forlot kontoret med en veldig dårlig følelse, og håper det blir lenge til jeg må oppsøke denne legen igjen.

Veldig fornøyd

Har vært plaget med mye forskjellig hele livet, og etter jeg skiftet fastlege til denne legen har jeg blitt tatt på alvor og er nå blitt frisk. Denne legen har endret livet mitt og jeg er evig takknemlig for all hjelp jeg har fått.

Ikke fornøyd

Jeg er ikke fornøyd med lege. Fikk akkutt time til babyen som hadde høyt feber og hostet mye. Legen var veldig skeptisk og uvennlig. Vi ventet på venteromet 1 time og var i legeromet 5 minutt. Fikk ikke hjelp.

Lite tillitsskapende lege

Arrogant og lite tillitsskapende holdning. Lite empatisk. Inntok en hånende holdning. Fikk til slutt medisinsk behandling. Gikk ut av kontoret uten et ord. Da var konsultasjonen over.
Kan ikke anbefales.