Anders Olav Bjørkavåg

Autorisasjon (2001)

Daaeskogen Legesenter Telefonnummer70 16 41 5070 16 41 ...
Langelandsveien 17 6010 Ålesund
Anders Olav Bjørkavåg er en av 58 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Anders Olav Bjørkavåg

Burde ikke praktisere som lege.

En lege burde vise to essensielle ting: kunnskap og medmenneskelighet. Bjørkavåg viser ingen tegn til noen av delene. Han virker helt uforberedt til timen - selv om det er mer enn tilstrekkelig informasjon om årsak til legevisitt i timebookingen.
Han er rotete, nedlatende, uinteressert og viser ingen tegn til kompetanse. I den tiden han har vært fastlegen min har jeg vært den som har kommet med forslag til hva han burde gjøre/undersøke. Jeg er ekstremt misfornøyd og har aldri opplevd noe lignende. Har selvfølgelig byttet lege.

Fullstendig uinteressert

Kom inn med et problem som er ganske seriøst og han var bare fullstendig uinteressert og virket ikke som han brydde seg i det hele tatt... Fikk ingenting ut av besøket

Meget avvisende og arrogant

Møtte opp, fortalte om problemet.
Fikk til svar "slutt å tren" ,og en anna spydig kommentar "skal staten betale for å holde deg i aktivitet?"
Måtte kverulere om henvisning videre. Så ja, Ingen forståelse der desverre. Føler ikke serlig motatt eller medhjelpelig.
Håper virkelig han hadde en dårlig dag.
Skiftet fastlege etter den timen...

Fjærndiagnose mannen.

Jeg kom in til han fordi jeg er syk å trenger sykemelding, før han i det hele tatt tar på meg eller ser ned i halsen min sier han " du er egentlig ikke syk nok for sykemelding men du får 2 dager" når jeg da spør han om han skal se på meg eller ta noen prøver for å vurdere blir han forfjamset. Fikk ikke spm om noe annet en feber fra han. At jeg spyr har tydeligvis ingen ting å si. Han fortsetter videre med at det koster for mye penger for Norge å sykemelde folk for litt forkjølelse. Jeg fikk være der ca 1 - 2 min.

Uinteressert eller umotivert?

Inn og ut på få minutter. Jeg lot faktisk være å ta opp det ene jeg bekymret meg for og ønsket undersøkt fordi han var så avvisende fra første sekund. Litt interesse i pasienten ville vært hyggelig. Jeg orket ikke bruke krefter på å prøve snakke med han så bare lot være og bestiller heller time hos annen lege. Han var vikar for min fastlege men det betyr ikke han kan behandle folk slik.