Torhild Sletten Bøen

Volda Legesenter

2009

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Volda Legesenter
Stormyra 6 6100 Volda
Tlf: 70 05 89 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Torhild Sletten Bøen er en av 9 fastleger i Volda

Siste vurderinger av Torhild Sletten Bøen

Veldig hyggeleg og imøtekomamde

Dr. Bøen er veldig hyggeleg og er den første fastlegen eg har hatt som verkeleg bryr seg om meg. Ho er flink til å lytte og gir meg ærlege tilbakemeldingar på ein måte eg forstår.
Kan absolutt anbefale henne på det varmaste!

Ungdomeleg lege.

Forsatt ung,men en dyktig og lydhør lege. Prøver å hjelpe, men blir ofte møtt med motstand av sine kollger
som er meget konservative og har lavt kunnskpsnivå til sine tider.

Brudd på tillit

Var i utgangspunktet helt ok fornøyd med henne, men så brøt hun den tilliten. Hun bør tenke mer over hva som er hennes private tanker om pasienten og hva som faktisk er relevant når hun skal henvise pasient til en ekstern tjeneste.

Kjempehyggelig lege!

Jeg synes at dr.Bøen er flink til å lytte og tar seg tid til meg. Hun spør gjerne om det er noe mer hun kan hjelpe med før jeg skal gå. Kan virkelig anbefale henne videre.

Ikke fornøyd med denne legen

I mine møter med henne fremsto hun som brå, dårlig lytter, lite sensitiv. Vi hadde definitivt dårlig kjemi - hvilket betyr at hun kan fungere bedre for andre som har bedre kjemi med henne. Jeg byttet etter 3 konsultasjoner.

Blid, vennlig og omsorgsfull

Legen er hyggelig, lett å prate med, og virker å bry seg om pasienten. Jeg er meget godt fornøyd med henne og føler jeg kan ta opp alle tema jeg skulle ønske. Hun tilbyr alltid at jeg kan ringe henne om jeg skulle ha behov for det. Jeg er veldig glad for at jeg ble tildelt akkurat henne da jeg skulle ha ny fastlege for en del år siden.

Kjempehyggelig lege!

Tar seg tid til å lytte til det du faktisk sier, blir ikke bare feid vekk som hos mange andre leger. Får som oftest time etter noen dager, eller telefontime samme dag. Meget forståelsesfull og sympatisk! Beste legen jeg har hatt, og jeg har hatt en del.