Servet Degirmenci

Autorisasjon (2002)

Blindheim Legesenter Telefonnummer70 15 24 4070 15 24 ...
Skarpetegvegen 4 6012 Ålesund
Servet Degirmenci er en av 58 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Servet Degirmenci

Elendig

Overkjører alt som blir sakt. Har aldri tatt meg på alvor, og har flere ganger grått når jeg går ut døra fra kontoret. Anbefales ikke.

Kunnskapsrik

Servet tar seg tid, han lytter og han vil bidra til at du blir bra. Jeg opplever han presis og at det er lett å få time både akutt og når du bestiller.

Trygg, snill og menneskelig

Servet har vært min lege i meste parten av barn og ungdommen min og etter jeg har flyttet hjem til hjembyen står jeg på venteliste i voksen alder og med god grunn. Sjeldent har jeg møtt en så tålmodig og god lege/helsepersonell generelt. Han lytter og interesserer seg for hva du sier pg kommer selv med forslag for å hjelpe forklaringen din på vei. Han er stort sett aldri klar til tiden, men det er fordi han virkelig jobber for å hjelpe de som er inne hos han. Så lenge man har denne leger lærer man seg å forberede seg på noe ventetid. Personlig syns jeg det er verdt det. Men som alle andre er han menneskelig og har gode/dårlige dager. Leser noen tilbakemeldinger her som overhode ikke stemmer med min opplevelse. Så tenker det handler også om kompatibilitet. Det er viktig å finne en lege som passer sine behov. Alt i alt en god lege med mange gode evner, og viktigst av alt empati.

Fantastisk

Beste legen jeg har hatt. Omtenksom, og han har tid til å lytte 😊 God til å forklare, og han er tigjengelig.

bra på enkle ting

Har hatt legen som fastlege i flere år. Fungerer greit om du ikke har ting som krever god oppfølging. Jeg er heldig og er frisk. Har et familiemedlem som også har brukt han noen år, man får inntrykk av at han ikke ønsker å engasjere seg når sykdomsbilde blir komplisert. Anbefales ikke om du har større helseutfordringer.