Servet Degirmenci

Autorisasjon (2002)

Blindheim Legesenter Telefonnummer70 15 24 4070 15 24 ...
Skarpetegvegen 4 6012 Ålesund
Servet Degirmenci er en av 58 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Servet Degirmenci

bra på enkle ting

Har hatt legen som fastlege i flere år. Fungerer greit om du ikke har ting som krever god oppfølging. Jeg er heldig og er frisk. Har et familiemedlem som også har brukt han noen år, man får inntrykk av at han ikke ønsker å engasjere seg når sykdomsbilde blir komplisert. Anbefales ikke om du har større helseutfordringer.

Veldig flink lege

Han er veldig dyktig og profesjonell. Jeg kjente meg godt ivaretatt. Jeg er veldig fornøyd. Jeg anbefaler ham på det sterkeste.

Skuffendes!

Meget skuffende å måtte krangle seg til videre undersøkelser gang på gang! Føler meg ikke lyttet til i det hele tatt! Er ikke en person som går lett til legen, men føler meg likevel ikke tatt seriøst når jeg faktisk drar. Arrogant type.

Fantastisk

Måtte dessverre bytte pga flytting, veldig synd da han er den beste legen jeg har hatt. Tok meg alltid alvorlig og fant ut av alt som feilet meg. Veldig systematisk og har alltid en plan videre.
Noe venting og forsinkelser men synes det er helt greit da man kan få time på dagen ved behov.

Uinteressert, dårlig tid

En lege som henviser videre i hytt og pine i stedet for å ta seg tid til å lytte til pasienten og forsøke å finne svar selv. Sikkert flink medisinsk sett, men utrolig dårlig på mellommenneskelig kontakt.