Servet Degirmenci

Autorisasjon (2002)

Blindheim Legesenter Telefonnummer70 15 24 4070 15 24 ...
Skarpetegvegen 4 6012 Ålesund
Servet Degirmenci er en av 58 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Servet Degirmenci

Den beste legen jeg har hatt!

Føler meg forstått og tatt på alvor, føler at han er oppriktig opptatt av å forbedre min situasjon.

Svært bra.

Får raskt time når det er noe ikke-akutt, får komme til på dagen om det er behov for sykemelding. Han er grundig, lyttende og gir gode tilbakemeldinger under konsultasjonen. Sjelden venting mer enn et minutt eller to over oppsatt tid. En føler seg hørt og forstått, og han tar heller en prøve for mye enn en for lite.
Ingen andre leger har vært like grundig og imøtekommende tidligere.

Venting på telefonen til sentralbordet er dessverre en annen sak, men det kan vel neppe han lastes for. Det er et legesenter med mange andre.

Dyktig

Han utfører alt jeg forventer av en lege: Lytter, grundig somatisk vurdering og testing. Flink å forklare og grunngi beslutninger. Høflig og flink å gi vanskelige beskjeder. Det er skjelden en får et så godt inntrykk etter et legebesøk. Mange leger i Norge som kunne lært mye av han.

Flink på enkelte ting

Dersom du sliter med depresjoner er Degirmenci en god, tilgjengelig og flink lege. Syns ikke han er like flink til å ta deg på alvor med somatiske plager. Har dårlig tid under konsultasjonen, så timen blir litt stress.

God ivaretaking av pasienten

Fagleg dyktig, grundig, god dialog med pasienten, god kontakt med sjukehuset og vidaresender raskt til spesialist hvis det er behov for det, veldig dyktig på ryggproblem, muskelproblem m.m. Har alltid treft rett diagnose hos meg.
Det er ofte problem med å kome gjennom på telefon til legesenteret til visse tider, må gjerne prøve igjen på eit anna tidspunkt.
Har hatt han som fastlege sidan han starta på dette legesenteret.