Servet Degirmenci

Autorisasjon (2002)

Blindheim Legesenter Telefonnummer70 15 24 4070 15 24 ...
Skarpetegvegen 4 6012 Ålesund
Servet Degirmenci er en av 58 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Servet Degirmenci

God ivaretaking av pasienten

Fagleg dyktig, grundig, god dialog med pasienten, god kontakt med sjukehuset og vidaresender raskt til spesialist hvis det er behov for det, veldig dyktig på ryggproblem, muskelproblem m.m. Har alltid treft rett diagnose hos meg.
Det er ofte problem med å kome gjennom på telefon til legesenteret til visse tider, må gjerne prøve igjen på eit anna tidspunkt.
Har hatt han som fastlege sidan han starta på dette legesenteret.

Svært fornøyd

Servet Degirmenci er vi superfornøyd med. Han lytter, er grundig og flink med barna. Det er lett å få time med han uansett om det gjelder voksne eller barn. Mottakelsen når vi ringer til legesenteret er også alltid hyggelig.

Skuffende

Jeg står midt opp en svært utfordrende og belastende livssituasjon. Jeg opplever denne legen heller som en motspiller enn en medspiller for tiden. Han tar seg ikke tid til å lytte eller svare adekvat på spørsmål. Opplever også sekretærene ved legekontoret som uhøflige og lite serviceinnstilte. Ved hvert legebesøk går det mye tid til å vente på å komme inn til legen, ta blodprøve, vente på tilbakemelding på prøvesvar samt å betale for timen.

Flink :)

Han er flink, god forståelse, tar seg god tid til deg, lytter på alt du har på hjertet og spør alltid om jeg har husket å spørre/fortelle om det jeg lurer på. Kjempe nøye og flink med barn. Tar alle henvendelser ordentlig imot. Alltid blid og hyggelig.
Er super fornøyd med han og håper jeg kan ha han i mange mange år fremover.

Flink!

servet degirmenci er en meget grundig og flink lege. Profesjonell men hyggelig. Lett å få time og tar alle henvendelser alvorlig. Flink med barn. Ble anbefalt å ta han som fastlege og er veldig glad for det. Tydelig og lett å forstå. Kommer til å beholde han for all framtid ;)