Marianne Bergan Vestnes

Autorisasjon (2003)

Marianne Bergan Vestnes er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Bergan Vestnes

Følte meg aldri sett

Dette er en utrolig dyktig lege, men hun har dessverre alt for dårlig tid. Konsultasjonene varer max 5 minutter. De gangene jeg hadde spørsmål følte jeg meg dum fordi jeg spurte, og fikk alltid inntrykk av at hun måtte rushe videre til neste pasient. Jeg følte meg veldig lite sett og forstått av legen. Aldri en god følelse da jeg gikk derfra. Jeg har byttet fastlege.

Her går det fort i svingene

Som andre skriver, konsultasjonen hos henne gjøres unna i en fei, oftest 5 min. Kjedelig for egen del, men virkelig ikke ålreit å få ekspress konsultasjon på barna når de er syke. Hun har også avbestilte timene med kort varsel en rekke ganger. Blid og presis, men veier dessverre ikke opp. Vi har byttet fastlege.

Tar seg ikke tid til pasienter

Som veldig mange skriver, så er hun nok en dyktig lege, men tar seg dessverre ikke tid til deg. Drar sjeldent til legen, men drar alltid derfra med en dårlig følelse da man får maks 2-3 minutter. Gjelder også om man får time på telefon. Legen spør aldri om tidligere plager, og det føles som hun møter deg for første gang de gangene jeg må til legen. Rekker så vidt å fullføre setningen før hun vil ha meg ut døra/legge på telefon. Helt forståelig med 1700 pasienter, men ikke greit når man faktisk trenger å bli hørt, eller få hjelp..Har byttet fastlege, og drar til privatlege i mellomtiden.

Dyktig og hyggelig

Marianne er en fantastisk dyktig lege som alltid møter meg med et smil, er effektiv og trygg i jobben sin og som ikke nøler med å henvise videre ved behov. Jeg føler meg alltid sett og hørt av Marianne, og er veldig glad for å ha henne som fastlege :)

Flink og trygg

Har fått god hjelp og rask respons. Henviser ved behov. Synes det er behagelig at hun er konkret og gir presise svar. Ikke noe over forklaring og unødvendig drøfting. Trygg, flink, imøtekommende og blid.