Rubab Shah

Autorisasjon (1995)

Rubab Shah er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Rubab Shah

Beste legen

Jeg har hatt Rubab som fastlege siden 2004. Nå bor jeg over en time unna, men det er helt uaktuelt å bytte fastlege! Hun har alltid tid til meg og følger opp når det er behov for det. Hun både ringer og sender meldinger utenfor kontortid dersom hun skal gi tilbakemelding om noe. Hun er direkte og streng, men det liker jeg ved henne. Man lurer aldri på hva hun mener. Bra dame!

Kunnskapsrik, dyktig og forståelsesfull

Shah er en fantastisk flink og dyktig lege som vet hva hun driver med. Hun har hjulpet meg masse når det kommer til min mentalehelse. Hun henviser til psykolog og hun dømmer ikke for de problemene jeg har. Er aldri flau når jeg er hos Shah. Hun kan vøre litt sen noen ganger men det er jo viktig å vite at man vet aldri hva pasienten før deg kan ha slitt med. Eller er hun er fantastisk person. Hun er dyktig og jeg stoler på henne fult. En fantastisk lege.

Respektløs og arogant

Ventet halvannen uke på å få den første timen på dagen. Ventet i 15 minutter over tiden før jeg kom inn. De to på forværelset satt bak glassveggen og snakket om løst og fast. Ingen informasjon til pasientene. 15 min. forsinket med den første pasienten betyr sannsynligvis at alle pasienter resten av dagen blir minst like mye forsinket. Dårlig unnskyldning for forsinkelsen, mange telefoner mm. Jeg synes dette er respektløst overfor alle pasienter den dagen som må vente. Jeg forlot legekontoret uten å bli behandlet, og skifter til en annen fastlege.

Anbefales varmt

Det er 9 år siden en bekjent varmt anbefalte Rubab Shah som fastlege. Jeg kontaktet henne straks og har aldri angret. Hun er dyktig, klar, effektiv og jeg føler alltid at hun bryr seg. Jeg kom nylig med en stor klump i brystet ett år etter en mammografi som ikke viste tegn til noe urovekkende. Hun henviste øyeblikkelig videre, uten å kaste bort tid på spekulasjon. Det viste seg å være kreft som enda kunne behandles. Jeg har full tillit til henne, føler meg alltid tatt på alvor og anbefaler henne varmt videre. Jeg er takknemlig for at jeg selv fulgte en varm anbefaling.

Samvittighetsfull, effektiv og kunnskapsrik.

Mine to barn og jeg byttet fastlege til Rubab Shah for et og et halvt år siden. Det har vi aldri angret på og vi kommer ikke til å bytte igjen. Det eldste barnet mitt har autisme. Shah kan og vet mye om dette, og har lettet våre liv på mange områder. Når det gjelder somatiske plager, føler vi oss alltid tatt på alvor og oppfattet. Jeg er fullt fornøyd med rådene og avgjørelsene hun har gitt oss til nå. I tillegg til å være svært kunnskapsrik er Doktor Shah flink til å møte mennesker, både voksne og barn. Hun overgår alle fastlegene jeg har hatt i Norge og utlandet. Vi har tidligere vært bosatt i USA. Anbefaler henne på det varmeste til alle som er på utkikk etter en samvittighetsfull og klok lege.