Rubab Shah

Autorisasjon (1995)

Rubab Shah er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Rubab Shah

Ikke hjelp

Har dessverre diagnose som ikke er stort å gjøre med i hverdagen. Lite hjelp fra fastlege og lite interresse for oppfølg. Vil gjerne virke effektiv, men ikke
empatisk.

Dyktig fastlege som krever noe av deg som pasient

Rubab er en strålende fastlege. Jeg har selv en diagnoe som ville gjort det greit for meg å bli svært ofte langtidssykemeldt, eventuelt ufør. Rubab setter klare mål for et samarbeid mellom lege og pasient som skal gjøre livet med sykdom bedre. Hun strekker seg lengre enn andre leger jeg har opplevd. Men hvis du vil ha en fastlege som uten videre gir deg en sykemelding så er ikke det Rubab Shah.

ANBEFALES!

Hun er interessert i deg (har oppdaget at dette dessverre ikke gjelder alle leger), ser deg rett i øynene, LYTTER, tar seg TID, videresender deg hvis nødvendig, har masse kunnskap som hun formidler på en forståelig måte.
Kvikk og energisk, tilgjengelig på kort varsel.
Føles trygt å ha henne som fastlege.

lite hjelpsom, føler meg ikke tatt på alvor og at ting ikke blir tatt tak i.

Dyktig lege

Rubab er en fantastisk dyktig lege. Den kunnskapen hun besitter med både innenfor den direkte legevitenskapen samt også medmenneskelige skal mange leger dessverre måtte lete lenge etter.
Rubab er ikke en lege som plystrer kun etter pasientens pipe, ikke skriver hun villig vekk resepter.
Rubab forteller helt klart hva hun ønsker du du som pasient sammen med henne skal oppnå. Med dette så sier hun også hva DU må / burde gjøre for sammen kunne nå frem til et mål.