Neelesh Sateesh Kasbekar

Autorisasjon (2003)

Drøbak legesenter Telefonnummer64 90 51 1064 90 51 ...
Dyrløkkeveien 15 1448 Drøbak
Neelesh Sateesh Kasbekar er en av 13 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Neelesh Sateesh Kasbekar

Anbefales ikke

Vil ikke anbefale denne legen
Undersøkte ikke hverken blodtrykk eller annet , flink gi medisin .Følte meg utilpass og lite ivaretatt som pasient . Såg på klokken , fikk ikke lengre tid. Passer ikke for noen med et sykdomsbilde der man har flere smerter . Nav fikk heller ikke legeerklæring selv om det blei søkt mange ganger, og fikk ikke arbeidsavklaringspenger før han hadde ventet med skrive til nav etter 1 1/2 mnd , det er for dårlig , for han fikk ettersendt journaler fra forrige lege, for meg føles det som han var irritert på en pasient som bytter fastlege , men forrige fastlege var i samme forvaltning så her har jeg ikke helse til bry meg med slikt .

Beste legen jeg har hatt!

Har ikke hatt en lege som jeg har fått en så god tillit til som han. Det virker som han alltid har tid til deg og himler ikke med øynene uansett hvor dum du som pasient føler deg. Det føler jeg er veldig godt gjort mtp. at han har over 1000 kunder å ha ansvar over. Kommer nok å ha han som fastlege til jeg stryker med!

Dyktig og behagelig lege

Utrolig behagelig vesen, trivelig å prate med og tar meg alltid på alvor, samtidig som han har litt humor der det passer seg. Viser forståelse for at man kan være engstelig for enkelte undersøkelser og tar seg god tid.

Han engasjerte seg i svangerskapet mitt, og ba om å få se meg til annenhver kontroll for å kunne følge opp meg og barnet best mulig, også for ettertiden. Det var veldig godt å føle seg så velkommen! Han hadde også en egen evne til å skjønne hva jeg var engstelig for, og tok det opp uten at jeg trengte å nevne det konkret, og sendte meg ikke ut før emnet var snakket ferdig om.

Hele familien vår går til han, han er veldig flink med barn, er tålmodig og venter så barnet får sjansen til å roe seg ned og skjønne at han ikke er farlig. Ikke alle leger tar seg tid til det.

Usedvanlig punktlig, jeg har aldri opplevd at han har vært forsinket.

Vi bytter ikke fastlege før Kasbekar blir pensjonist!

Trygg

Best lege noensinne!! lytte på pasienten. Gjør sikkelig undersøkelse før behandling. Ikke bare å gjett og anbafale medisine.

Erfaren og seriøs

Virker erfaren, gjør det han kan for å hjelpe. Kort ventetid, tar meg seriøst og henviser videre uten mye om og men. Tar seg tid til å svare på spørsmål. Virker noen ganger lite empatisk i ansiktsuttrykk, men tror ikke det er tilfellet.