Benedikte Liepelt

Autorisasjon (1998)

Skåla Legekontor Telefonnummer71 11 39 5071 11 39 ...
Kaptein Dreyersvei 13 6456 Skåla
Benedikte Liepelt er en av 37 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Benedikte Liepelt

Dyktig!

Dette er en lege som er veldig kompetent på mange områder. De områdene hun ikke vet så mye om sier hun det og sjekker opp, evt sender til spesialister for videre vurdering. Har en avslappet, men profesjonell stil og stemning. Engasjerende i pasienten. Også veldig dyktig på psykisk helse. Følger bra opp i etterkant og holder seg oppdatert i mellomtiden. Gir tydelig og god informasjon og er ikke over-entusiastisk til å skrive ut medisiner, som er positivt. Kjempe fornøyd og skal klamre meg fast til denne legen så lenge jeg kan!

Arrogant

Byttet ut henne veldig raskt. Hun lytter ikke, vet alltid best. Helt sjokkert over hennes måte å møte pasient på. Nå er dette vel og merke noen år siden. Så får vi håpe hun har lagt om sin arrogante stil, til en mer imøtekommende og lyttende stil.

Den desidert beste legen jeg har hatt :D

Måtte desverrre bytte fra henne pga. flytting men har tentkt å bytte tilbake til henne. Hun er empatisk og trivelig, og kjempeflink til å følge opp sine pasienter, det er hvertfall min erfaring.

Veldig bra fastlege!

Lyttende, rask, praktisk, flink, ærlig m.f. En person jeg vil anbefale. Strekker seg langt for å få det til for pasienten. Anbefales :o)!