Jan Erik Månum

Tlf: 71 26 82 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jan Erik Månum er en av 8 fastleger i Fræna

Siste vurderinger av Jan Erik Månum

Flink til å lytte. Efektiv

Har vært min fastlege siden ordningen kom, den eneste legen som har tatt meg på alvor. Veldig flink til å følge opp.

Dyktig, men travel

Månum er en dyktig og kompetent lege, med lang fartstid, men desverre oppleves han som stresset, og han har lite tid til å lytte. Valgte derfor å bytte fastlege for 2 år siden, da legens egenskap til å lytte er like viktig som andre egenskaper for min del.

Meget dyktig

En meget dyktig lege, har kun gode erfaringer etter mine besøk, føler han tar deg seriøst. Har ingenting å utsette her.

Travel mann.

Fort inn å fort ut. Særdeles vanskelig for å henvis til andre instanser der han skulle ha gjort det. Viser lite medmenneskelighet. Må gjerne diskutere frem hva en skal ha og ikke.

veldig kjekk å ha med å gjøre. Men som alle andre leger jeg har vært innom altfor kort tid til kvar enkelt pasient

Helt ok. Han fører en enkel prosedyre ,han bestemmer,sånn er slik og slik. Kan til tider virke veldig streng . Selv med den som har en dødelig sjukdom.

Faglig grundig

Fremstår med god oversikt og solid erfaring. Godt kjent med andre aktuelle instanser. Yter god service.

Stresset,og for mange pasienter

Han er en stresset mann,med for mye å tenke på til enhver tid. Som de andre sier du kommer fort ut igjen,ofte med mere spørsmål enn det du hadde før du gikk inn. Det er nesten som om han står ved døren mens man er inne,for han vil ha deg effektivt ut! Så for min del får han tommel ned,og jeg bytter fastlege. Vil heller ha en lege som har tid til å lytte til meg når jeg først må inn til lege!

kjenner ikke sin egen limit, venter og ser an for mye

Stiller meg fullt bak forrige kommentar.. d går fort i svingene med quick fiks men mer komplekse og til dels alvorlige ting kan han overse eller rett og slett være for tiøbakeholden med å sende videre til spesialister.

Lege for riktig type pasient

Jan Erik Månum, er en raskt arbeidene lege. Så raskt at når du har ett helseproblem som krever litt mer enn en "quickfix" har han ikke tid til å "høre" hva pasienten sier. Han tar da lett en venstrehandsavgjørelse. Det er lett å få time og du komme inn til riktig tid. Men du kommer også veldig fort ut igjen (ca 10 min). For den riktige type pasientgruppe som har ett enkelt sykdomsbilde er han nok en god lege. Men for en pasient som har ett sykdomsbilde som krever mer tid og vilje til bruke tid på å sette seg inn i komplexsiteten blir han litt for fokusert på å få deg fort inn og ut,Og med raske løsninger blir han da noe vanskelig å forholde seg til.

Super fastlege

Beste fastlegen jeg har hatt. Alltid god hjelp å få.

Flink og grundig lege

Skaper tillit, gjennomfører grundige undersøkinger, tar meg på alvor

Den beste fastlege jeg har hatt

Han er bare helt topp,lytter og er inkluderende i alt man sier. Får alltid rett hjelp,og all hjelp man trenger. Han er bare helt topp.