Jan Erik Månum

Autorisasjon (1995)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Hustadvika legetjenester Telefonnummer71 26 82 0071 26 82 ...
Sentervegen 125 6440 Elnesvågen
Jan Erik Månum er en av 11 fastleger i Hustadvika

Siste vurderinger av Jan Erik Månum

Faglig grundig

Fremstår med god oversikt og solid erfaring. Godt kjent med andre aktuelle instanser. Yter god service.

Stresset,og for mange pasienter

Han er en stresset mann,med for mye å tenke på til enhver tid. Som de andre sier du kommer fort ut igjen,ofte med mere spørsmål enn det du hadde før du gikk inn. Det er nesten som om han står ved døren mens man er inne,for han vil ha deg effektivt ut! Så for min del får han tommel ned,og jeg bytter fastlege. Vil heller ha en lege som har tid til å lytte til meg når jeg først må inn til lege!

kjenner ikke sin egen limit, venter og ser an for mye

Stiller meg fullt bak forrige kommentar.. d går fort i svingene med quick fiks men mer komplekse og til dels alvorlige ting kan han overse eller rett og slett være for tiøbakeholden med å sende videre til spesialister.

Lege for riktig type pasient

Jan Erik Månum, er en raskt arbeidene lege. Så raskt at når du har ett helseproblem som krever litt mer enn en "quickfix" har han ikke tid til å "høre" hva pasienten sier. Han tar da lett en venstrehandsavgjørelse. Det er lett å få time og du komme inn til riktig tid. Men du kommer også veldig fort ut igjen (ca 10 min). For den riktige type pasientgruppe som har ett enkelt sykdomsbilde er han nok en god lege. Men for en pasient som har ett sykdomsbilde som krever mer tid og vilje til bruke tid på å sette seg inn i komplexsiteten blir han litt for fokusert på å få deg fort inn og ut,Og med raske løsninger blir han da noe vanskelig å forholde seg til.

Super fastlege

Beste fastlegen jeg har hatt. Alltid god hjelp å få.