Martin Løwe Skas

Tlf: 66 98 41 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Martin Løwe Skas er en av 49 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Martin Løwe Skas

Arrogant

Arrogant og nedlatende lege som ga meg 1,5 minutt av sin tid. Kommuniserte dårlig og sendte meg rett til blodprøvetaking. Svarene kom ikke før 2 uker senere, dog det kanskje ikke hans feil, men var med på å gjøre fastlegebesøket svært negativt for min del.

Utrolig dyktig lege

Martin Skas er en helt suveren lege. Lett å prate med, effektiv og tar seg god tid til å lytte.
Han er en lege som man lett får god tillit til, og som man føler at er genuint opptatt av sine pasienters helse. Tidligere lege var totalt motsatt. Kan anbefale Skas på det varmeste til alle som ønsker en erfaren, dyktig og effektiv lege med humor og kunnskap.

Har ikke tid

Mitt første møte med min nye fastlege etter 1,5 år som listefyll. Han har dessverre ikke tid til pasienter. Jeg måte vente en måned på å få time. Greit nok, var ikke noe som hastet. Men, da jeg endelig møter opp på legekontoret: etter å ha sittet på venterommet i 45 min, ga jeg beskjed i resepsjonen om at jeg ikke hadde anledning til å vente lenger. Helsesekretæren ringte Skas, som skulle komme ut med det samme. Så ventet jeg i ti min til. Ja ja, bytte fastlege, eller vente en måned til på ny time? Enkelt valg.

Byttet til Løwe Skas

For min datter på da 12 år , sympatisk og behagelig lege ,flink og tar seg god tid og får fort tillit til han

Veldig god lege!

Jeg har hatt Martin som fastlege i 8 år nå og vært superfornøyd. Byttet fastlege i dag, grunnet flytting og syntes det er veldig leit at jeg ikke skal fortsette hos han. Omtenksom og imøtekommende, men også profesjonell. Stiller gode spørsmål og virker faglig oppdatert. Tar seg god tid til pasientene sine.

Dyktig, men ikke tilgjengelig

Martin er en dyktig lege, men umulig å få time hos. Det ender som regel opp med time hos en av de mindre flinke legene ved samme klinikk, og hva hjelper det da å ha en god fastlege? Med to barn som blir mye syke, har det lykkes å få time med Martin en gang på to år!?

Generelt kan det nevnes at prøver tar lang tid å få svar på - erfaring er 8-10 dager ved flere tilfeller. Det er lenge å vente (for lenge?) når resultatet er at barnet må få medisin.

Fantastisk lege!

Trygg og flink lege, tar deg alvorlig og jobber effektivt. Føler man er i gode hender hos han, da han er en god lytter og stiller gode og relevante spørsmål. Han sender henvisninger dit det skal, uten noe rot på veien. Veldig, veldig fornøyd som pasient hos han.
Enkelt å komme i kontakt med legesenteret, kort ventetid og hyggelige helsesekretærer på Nesbru Legesenter.

koselig og dyktig

proff, dyktig og koslig, følte meg veldig i varetatt da han var vikar i Sandefjord for fastlegen min

Bryr seg

Skas er den beste legen jeg har hatt, både for meg og mine barn. Han virkelig viser sin interesse og empati for sine pasienter, tar seg tid til å lytte uten å sende oss ut etter 5 min. som så mange andre leger gjør. Han utstråler en trygghet som for meg er viktig.
Og så har han humor! :-)

Flink og hyggelig

Skas tar seg tid, lytter og er fullt og helt tilstede under konsultasjoner. Samtidig gir han god og adekvat hjelp. Kan virkelig anbefales.

Flink lege

Flink og dyktig lege. Tar seg god tid til pasienten og er flink til å lytte. Han er profesjonell i måten han håndterer spørsmål på. Alt i alt kjempe fornøyd med han.

Best i test

Han tar seg tid, er forståelsesfull og har gjort riktige besluttninger så langt!

VELDIG flink lege

Han er forståelsesfull og tar seg god tid til å både lytte og snakke. Han oppleves som troverdig og kunnskapsrik, og gir gode og riktige medisinske råd.

BRA LEGE

Har evnen til å lytte. Sender deg til spesialist når han anser at det er nødvendig. Bytter medisin når det oppstår uheldige bivirkninger. Går og diskutere og få tilfredsstillende svar de fleste ganger. Stort sett saklig.

Godt fornøyd

Hadde en annen fastlege gjennom 20 år som jeg var svært fornøyd med. Dessverre solgte han sin praksis og flyttet. Den nye legen var en katastrofe og i løpet av kort tid byttet jeg til Martin Skas, som jeg er svært fornøyd med. Holder avtaler og følger opp.

Beste jeg har hatt.

Jeg har hatt to fastleger til nå og denne overgår defintivt den første. Skas virker virkelig som han bryr seg om sine pasienter.