Martin Løwe Skas

Nesbru Legesenter A/S

2006

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Martin Løwe Skas er en av 53 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Martin Løwe Skas

Allmenpraktikker for hele menneske

Relasjon over tid er den viktigste suksessfaktor for å kunne oppdage alvorlig sykdom. Det kan fastlegen - ikke videolegen eller engangslegen. Jeg vil anbefale denne fastlegen!

Dyktigste legen

Beste legen. Rolig. Tillitsfull. Tar den tiden det tar og gir meg alltid det jeg trenger. Han setter alltid meg først og er veldig fleksibel på e-konsultasjoner

Alltid med riktige vurderingen

Sympatisk, han vet å høre og utføre alltid noen tester for å bekreft diagonosen. Hvis han er usikkerhet, undersøkelse eller prøver har gjørt for å få en bedre vurdering. Svaret kommer snart, det tar ikke mer en to, tre dager.

Arrogant

Arrogant og nedlatende lege som ga meg 1,5 minutt av sin tid. Kommuniserte dårlig og sendte meg rett til blodprøvetaking. Svarene kom ikke før 2 uker senere, dog det kanskje ikke hans feil, men var med på å gjøre fastlegebesøket svært negativt for min del.

Utrolig dyktig lege

Martin Skas er en helt suveren lege. Lett å prate med, effektiv og tar seg god tid til å lytte.
Han er en lege som man lett får god tillit til, og som man føler at er genuint opptatt av sine pasienters helse. Tidligere lege var totalt motsatt. Kan anbefale Skas på det varmeste til alle som ønsker en erfaren, dyktig og effektiv lege med humor og kunnskap.