Martin Løwe Skas

Nesbru Legesenter A/S Mann, 38 år

Autorisert2006
Ledige plasser 22 av 1750
Vil du bytte til denne fastlegen?

Nesbru Legesenter A/S

Fekjan 13 a 1394 Nesbru
Martin Løwe Skas er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Martin Løwe Skas

Har ikke tid

Mitt første møte med min nye fastlege etter 1,5 år som listefyll. Han har dessverre ikke tid til pasienter. Jeg måte vente en måned på å få time. Greit nok, var ikke noe som hastet. Men, da jeg endelig møter opp på legekontoret: etter å ha sittet på venterommet i 45 min, ga jeg beskjed i resepsjonen om at jeg ikke hadde anledning til å vente lenger. Helsesekretæren ringte Skas, som skulle komme ut med det samme. Så ventet jeg i ti min til. Ja ja, bytte fastlege, eller vente en måned til på ny time? Enkelt valg.

Byttet til Løwe Skas

For min datter på da 12 år , sympatisk og behagelig lege ,flink og tar seg god tid og får fort tillit til han

Veldig god lege!

Jeg har hatt Martin som fastlege i 8 år nå og vært superfornøyd. Byttet fastlege i dag, grunnet flytting og syntes det er veldig leit at jeg ikke skal fortsette hos han. Omtenksom og imøtekommende, men også profesjonell. Stiller gode spørsmål og virker faglig oppdatert. Tar seg god tid til pasientene sine.

Dyktig, men ikke tilgjengelig

Martin er en dyktig lege, men umulig å få time hos. Det ender som regel opp med time hos en av de mindre flinke legene ved samme klinikk, og hva hjelper det da å ha en god fastlege? Med to barn som blir mye syke, har det lykkes å få time med Martin en gang på to år!?

Generelt kan det nevnes at prøver tar lang tid å få svar på - erfaring er 8-10 dager ved flere tilfeller. Det er lenge å vente (for lenge?) når resultatet er at barnet må få medisin.

Fantastisk lege!

Trygg og flink lege, tar deg alvorlig og jobber effektivt. Føler man er i gode hender hos han, da han er en god lytter og stiller gode og relevante spørsmål. Han sender henvisninger dit det skal, uten noe rot på veien. Veldig, veldig fornøyd som pasient hos han.
Enkelt å komme i kontakt med legesenteret, kort ventetid og hyggelige helsesekretærer på Nesbru Legesenter.