Martin Løwe Skas

Autorisasjon (2006)

Martin Løwe Skas er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Martin Løwe Skas

Kjempegod fastlege

Min opplevelse av Martin er at han er en kjempedyktig fastlege. Han er hyggelig, trygg, omtenksom, effektiv, kunnskapsrik og tar meg alltid på alvor. Jeg føler virkelig at jeg har fått god hjelp etter å ha vært hos han. Det er trist at jeg måtte bytte fastlege på grunn av flytting, for jeg skulle gjerne fortsatt å ha han som fastlege!

Tillit og service

Man må kanskje vente litt før man kommer inn, men det gjør meg ingenting fordi han bruker den tiden som trengs når det er min tur. Tar meg alltid på alvor. Gir svar selv på kveldstid eller helg hvis det trengs. Er rask med å legge inn resepter utenom time

Allmenpraktikker for hele menneske

Relasjon over tid er den viktigste suksessfaktor for å kunne oppdage alvorlig sykdom. Det kan fastlegen - ikke videolegen eller engangslegen. Jeg vil anbefale denne fastlegen!

Dyktigste legen

Beste legen. Rolig. Tillitsfull. Tar den tiden det tar og gir meg alltid det jeg trenger. Han setter alltid meg først og er veldig fleksibel på e-konsultasjoner

Alltid med riktige vurderingen

Sympatisk, han vet å høre og utføre alltid noen tester for å bekreft diagonosen. Hvis han er usikkerhet, undersøkelse eller prøver har gjørt for å få en bedre vurdering. Svaret kommer snart, det tar ikke mer en to, tre dager.