Tilde Camilla Svela

Mekveien 13A 6411 Molde
Tlf: 71 20 38 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tilde Camilla Svela er en av 27 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Tilde Camilla Svela

Den beste legen jeg har hatt.

Hun er utrolig bra som lege, forstår dine problemer og er tålmodig og blid. Hun er bare fantastisk. Du føler at du blir tatt på alvor. Uten tvil den aller beste legen jeg har hatt. Og hun tar seg god tid med meg. Selv om det er kø på venteværelset. Jeg vil anbefale henne til alle.

En meget god fastlege

Den beste fastlegen jeg har hatt. synes man det er litt vanskelig å gå til lege generelt er hun den rette. Hun tar deg på alvor, og stresser ikke selv om hun er effektiv. Hun motiverer å gir komplimenter som gjør at man føler seg trygg og ivaretatt.
Har bare møtt hyggelige personer på laboratoriet. De møter deg med ett smil, og omsorg. Ingenting er ett problem for de.

Arrogant og frekk

Helt utrolig dårlig til å sette seg inn i hvordan det er å leve med smerter. Hun tror rett og slett ikke på deg og hun nekter så å sende deg videre til utredning.
Når man prøver å ta opp problemet blir hun sur, arrogant og direkte frekk.

Min beste fastlege

Hun er en dyktig og hyggelig fastlege som er omsorgsfull, høffelig, og alltid blid. Hun er alltid hyggelig og spør om jeg har det bra og hva jeg gjør på fortiden. Hun er flink til å forklare å vise hvis det er noe jeg lurer på eller ikke forstår. Hun er den perfekte fastlegen for meg.

Alltid store forsinkelser

Og som en følge av de store forsinkelsene får du alltid følelsen av at "nå må vi skynde oss", følelsen av ikke å bli tatt på alvor er stor - så fremt det ikke er tydelig sykdom som lungebetennelse osv.

Kjempefornøyd! :-)

Svela har alltid god tid til pasientene sine. Hun utstråler varme og interesse, noe som senker skuldrene under legebesøket. Jeg har alltid følt meg sett og tatt vare på de gangene jeg har bedt om hjelp fra henne. God til å lytte.

Spesielt flink med barn, glemmer ikke da hun sang en sang (om igjen og om igjen) for å holde humøret oppe på datteren min under en behandling. Svela er en lege med mye overskudd! :-)

Selv om man må sitte litt på venterommet, så venter man ikke forgjeves, dette er en lege som leverer!

Super

Har alltid følt meg sett og hørt hos Tilde. Selv om køen er aldri så lang utenfor, har jeg ikke følt at hun har stresset seg igjennom timen. Hun er flink til å forhøre seg med andre. Noe jeg setter stor pris på. Heller en lege som søker hjelp og råd hos andre. En en lege som tror den vet alt. Har altid fått god råd og behandling hos Tilde. Både jeg og barna.

Den beste jeg har hatt

Tilde er interessert og serviceinnstilt. Hun kan mye om mangt, men er hun i tvil er hun flink til å henvise videre. Jeg har alltid følt meg velkommen hos henne og har alltid en følelse av at hun er opriktig interresert. Desidert den beste legen jeg noen gang har hatt!

Litt problematisk væremåte

Veldig bra som lege etter min oppfatning - tross alt! :-) Man går jo til legen for å bli frisk så da får man ta det som kommer.....

...men du må takle å bli nedverdiget om du f.eks. prøver å oppnå kontakt på en måte hun ikke liker. Litt nebbete oppførsel rett og slett.

En fantastisk lege!!

En fantastisk lege som tar deg på alvor..
En av de beste legene i byen!!

Selve legesenteret er jeg ikke så imponert over da jeg aldri har kommet inn på tiden, selv ikke på første time kl. 8..

Kan ikke ha planer etter timen for man blir ofte sittende en times tid..

Men Svela er fortsatt verdt å vente på :)

Veldig veldig fornøyd

En svært dyktig lege som og tar seg tid. Flink til å henvise videre om hun er i tvil om noe. Rett og slett flinkeste fastlegen jeg har hatt.

Legekontoret ellers er helt grusomt. Alltid forsinkelser og treighet. Men det får bare være.

Hun er en helst fantastisk lege.

Jeg føler meg ivaretatt og trygg med henne som fastlege. Hun tar seg tid, lytter, forklarer godt og henviser videre når det trengs.

Enestående lege!

Jeg har hatt Dr. Svela som fastlege i mange år. Måtte dessverre bytte pga flytting.. Jeg er absolutt meget fornøyd med henne! Kunne ikke tenkt meg noen annen lege. Hun er en meget dyktig og grundig lege. Hun ser pasienten i sin helhet, er meget hjelpsom, empatisk, imøtekommende, hyggelig, omsorgsfull og har mye faglig kunnskap. Hun svarer konkret og grundig på spørsmål, tar deg på alvor. Tar seg god tid til pasienten. Har fått veldig god oppfølging med henne, uansett hva det har dreid seg om. Hun tar personlig kontakt både pr. brev og tlf, som har gjort at jeg som pasient har følt meg veldig godt ivaretatt og trygg. Jeg har alltid fått time raskt. Hun har vært helt enestående i forhold til meg og min ME-diagnose. Jeg har fått så god hjelp av henne. Tror ikke jeg hadde vært her jeg er i dag om det ikke har vært for denne fantastiske legen! Jeg anbefaler henne på det varmeste!

tja

Grei lege på starten, men i etter tid ganske nedverdigende mot deg. virker som ikke har helt peiling hva hun gjør. flink til sende videre til neste person.

Dårlig er erfaring)=

Unik lege

En unik lege, på alle tenkelige måter. Omsorgsfull, forståelsesfull, fornuftig og streng når det trengs, positivt sett. Dyktig på både psykiske utfordringer og fysikken. :)

Super lege :)

Hun er veldig behagelig å prate med, bryr seg virkelig :) Anbefaler Tilde til alle som trenger en superflink lege i Molde :)

Hun er utrolig flink.

En utrolig flink lege. Tar seg tid til å lytte til hva pasienten har å fortelle.