Tilde Camilla Svela

Autorisasjon (2002)

Tilde Camilla Svela er en av 33 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Tilde Camilla Svela

Veldig fornøyd

Er den beste legen jeg har hatt. Følger alltid opp. Virker veldig interessert i hvordan det går med meg. Men litt vanskelig å få tak i. Tror hun har for mye å gjøre.

Trygg og vennlig

Tilde viser god kunnskap og er veldig tillitsfull, åpen, hyggelig, og hjelpsom. Hun er tilgjengelig mesteparten av tiden, og har veldig bra service.

Mennesket

Ikke bare en kunskapsrik og engasjert lege. Et medmenneske med tid, tålmodighet og en genuin interesse for å ville hjelpe 💖🌈

Totalt inntrykk

Fantastisk lege på alle områder. Helt topp. Hvet ikke hva jeg skulle gjort uten henne❤️. Hun kan ringe meg orivat og spørre hvordan jeg har det. Hun kan ringe meg på fritiden og gi meg svar på prøver jeg har tatt og andre prøver. Har hun ikke tid til å ta meg inn til sp ringer hun meg. Hun er medmennesklig og ser deg som en oersom

For mye å gjøre?

Jeg er en av de som har kommentert positivt om legen for noen år siden. Inntrykket er forandret, desverre. Det kan se ut til at legen har altfor mye å gjøre. -Tar ikke kontakt når hun skal.
- Gjentatte ganger glemt meg når hun skal ringe, eller har videotime. Sier selv det har blitt glemt.
Det er generelt veldig vanskelig å få tak i henne. Da må man belage seg på at det tar uker. Å få legetime er også lang ventetid, og enda lengre om hun glemmer deg.

Merker godt om jeg sier noe hun er uenig i. Da blir hun irritert å det er ikke vits å si noe mer. Jeg liker ikke å gå til lege i utgangspunktet. Får ikke mere lyst å ta kontakt når det er slik.