Tilde Camilla Svela

Mekveien 13A 6411 Molde
Tilde Camilla Svela er en av 26 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Tilde Camilla Svela

Min beste fastlege

Hun er en dyktig og hyggelig fastlege som er omsorgsfull, høffelig, og alltid blid. Hun er alltid hyggelig og spør om jeg har det bra og hva jeg gjør på fortiden. Hun er flink til å forklare å vise hvis det er noe jeg lurer på eller ikke forstår. Hun er den perfekte fastlegen for meg.

Alltid store forsinkelser

Og som en følge av de store forsinkelsene får du alltid følelsen av at "nå må vi skynde oss", følelsen av ikke å bli tatt på alvor er stor - så fremt det ikke er tydelig sykdom som lungebetennelse osv.

Kjempefornøyd! :-)

Svela har alltid god tid til pasientene sine. Hun utstråler varme og interesse, noe som senker skuldrene under legebesøket. Jeg har alltid følt meg sett og tatt vare på de gangene jeg har bedt om hjelp fra henne. God til å lytte.

Spesielt flink med barn, glemmer ikke da hun sang en sang (om igjen og om igjen) for å holde humøret oppe på datteren min under en behandling. Svela er en lege med mye overskudd! :-)

Selv om man må sitte litt på venterommet, så venter man ikke forgjeves, dette er en lege som leverer!

Super

Har alltid følt meg sett og hørt hos Tilde. Selv om køen er aldri så lang utenfor, har jeg ikke følt at hun har stresset seg igjennom timen. Hun er flink til å forhøre seg med andre. Noe jeg setter stor pris på. Heller en lege som søker hjelp og råd hos andre. En en lege som tror den vet alt. Har altid fått god råd og behandling hos Tilde. Både jeg og barna.

Den beste jeg har hatt

Tilde er interessert og serviceinnstilt. Hun kan mye om mangt, men er hun i tvil er hun flink til å henvise videre. Jeg har alltid følt meg velkommen hos henne og har alltid en følelse av at hun er opriktig interresert. Desidert den beste legen jeg noen gang har hatt!