Tilde Camilla Svela

Kvam Legesenter
Mekveien 13A 6411 Molde
Tilde Camilla Svela er en av 27 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Tilde Camilla Svela

Den beste legen jeg har hatt.

Hun er utrolig bra som lege, forstår dine problemer og er tålmodig og blid. Hun er bare fantastisk. Du føler at du blir tatt på alvor. Uten tvil den aller beste legen jeg har hatt. Og hun tar seg god tid med meg. Selv om det er kø på venteværelset. Jeg vil anbefale henne til alle.

En meget god fastlege

Den beste fastlegen jeg har hatt. synes man det er litt vanskelig å gå til lege generelt er hun den rette. Hun tar deg på alvor, og stresser ikke selv om hun er effektiv. Hun motiverer å gir komplimenter som gjør at man føler seg trygg og ivaretatt.
Har bare møtt hyggelige personer på laboratoriet. De møter deg med ett smil, og omsorg. Ingenting er ett problem for de.

Arrogant og frekk

Helt utrolig dårlig til å sette seg inn i hvordan det er å leve med smerter. Hun tror rett og slett ikke på deg og hun nekter så å sende deg videre til utredning.
Når man prøver å ta opp problemet blir hun sur, arrogant og direkte frekk.

Min beste fastlege

Hun er en dyktig og hyggelig fastlege som er omsorgsfull, høffelig, og alltid blid. Hun er alltid hyggelig og spør om jeg har det bra og hva jeg gjør på fortiden. Hun er flink til å forklare å vise hvis det er noe jeg lurer på eller ikke forstår. Hun er den perfekte fastlegen for meg.

Alltid store forsinkelser

Og som en følge av de store forsinkelsene får du alltid følelsen av at "nå må vi skynde oss", følelsen av ikke å bli tatt på alvor er stor - så fremt det ikke er tydelig sykdom som lungebetennelse osv.