Tilde Camilla Svela

Autorisasjon (2002)

Tilde Camilla Svela er en av 33 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Tilde Camilla Svela

Veldig trygg og kunnskapsrik

Veldig flink fastlege som tar mine problem på alvor og gjir medisiner som hun er rimelig sikker på virker
Er hun i tvil så sender hun heller 1 gang for mye til sykehus en å gamle på at det e sikkert det og det

Verdens beste lege

Hvis du får henne som lege, er du kjempeheldig! Hun tar pasientene på alvor. Ikke noe problem er for lite, ikke noe er for stort.

Legen med det store hjertet

Thilde er en kunnskapsrik og varm, samtidig som hun er effektiv og profesjonell. Hun har vært min fastlege i ca 10 år og jeg er stadig like fornøyd. Hun er et medmenneske som setter seg inn i dine plager på en måte som gjør at du føler deg ivaretatt. Barna mine synes det også hun er helt topp. Jeg gir henne mine varmeste anbefalinger .

Arrogant og frekk

Helt utrolig dårlig til å sette seg inn i hvordan det er å leve med smerter. Hun tror rett og slett ikke på deg og hun nekter så å sende deg videre til utredning.
Når man prøver å ta opp problemet blir hun sur, arrogant og direkte frekk.

Min beste fastlege

Hun er en dyktig og hyggelig fastlege som er omsorgsfull, høffelig, og alltid blid. Hun er alltid hyggelig og spør om jeg har det bra og hva jeg gjør på fortiden. Hun er flink til å forklare å vise hvis det er noe jeg lurer på eller ikke forstår. Hun er den perfekte fastlegen for meg.