Tilde Camilla Svela

Autorisasjon (2002)

Tilde Camilla Svela er en av 33 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Tilde Camilla Svela

En fantastisk lege!!

En fantastisk lege som tar deg på alvor..
En av de beste legene i byen!!

Selve legesenteret er jeg ikke så imponert over da jeg aldri har kommet inn på tiden, selv ikke på første time kl. 8..

Kan ikke ha planer etter timen for man blir ofte sittende en times tid..

Men Svela er fortsatt verdt å vente på :)

Veldig veldig fornøyd

En svært dyktig lege som og tar seg tid. Flink til å henvise videre om hun er i tvil om noe. Rett og slett flinkeste fastlegen jeg har hatt.

Legekontoret ellers er helt grusomt. Alltid forsinkelser og treighet. Men det får bare være.

Hun er en helst fantastisk lege.

Jeg føler meg ivaretatt og trygg med henne som fastlege. Hun tar seg tid, lytter, forklarer godt og henviser videre når det trengs.

Enestående lege!

Jeg har hatt Dr. Svela som fastlege i mange år. Måtte dessverre bytte pga flytting.. Jeg er absolutt meget fornøyd med henne! Kunne ikke tenkt meg noen annen lege. Hun er en meget dyktig og grundig lege. Hun ser pasienten i sin helhet, er meget hjelpsom, empatisk, imøtekommende, hyggelig, omsorgsfull og har mye faglig kunnskap. Hun svarer konkret og grundig på spørsmål, tar deg på alvor. Tar seg god tid til pasienten. Har fått veldig god oppfølging med henne, uansett hva det har dreid seg om. Hun tar personlig kontakt både pr. brev og tlf, som har gjort at jeg som pasient har følt meg veldig godt ivaretatt og trygg. Jeg har alltid fått time raskt. Hun har vært helt enestående i forhold til meg og min ME-diagnose. Jeg har fått så god hjelp av henne. Tror ikke jeg hadde vært her jeg er i dag om det ikke har vært for denne fantastiske legen! Jeg anbefaler henne på det varmeste!

tja

Grei lege på starten, men i etter tid ganske nedverdigende mot deg. virker som ikke har helt peiling hva hun gjør. flink til sende videre til neste person.

Dårlig er erfaring)=