Oddrun Synnøve Vingen

Autorisasjon (2001)

Oddrun Synnøve Vingen er en av 37 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Oddrun Synnøve Vingen

Dårlig opplevelse

Jeg byttet fastlege til Vingen da jeg flyttet til Molde, og har bare hatt dårlige opplevelser. Jeg måtte ha uttømmende legeattest til studier, og ga beskjed om dette da jeg bestilte time. Jeg måtte likevel komme tilbake tre ganger, siden hun ikke hadde funnet fram utstyret hun skulle bruke til legetimene. Jeg måtte betale for alle tre timene, så det ble jo mye dyrere enn det kunne ha vært. Det virket som at hele undersøkelsen var et ork for henne. I tillegg begynte hun å foreslå andre studier jeg heller kunne søke. Dette var på min første time med henne (!!), og hun hadde da ingen kjennskap til meg.

Etter dette har jeg kun vært til henne én gang, og fikk da beskjed om at en halvtimes gåing hver dag ville løse problemene mine. Hvis ikke kunne hun skrive ut noen piller. Jeg byttet fastlege etter dette og er utrolig glad for det!

liker og medisinere

Jeg har nå hatt vingen i 2 år ca. Men merket etter andre timen jeg hadde at jeg ikke kom til og få hjelp. Jeg har ikke fått hjelp til de Tingene jeg trenger. Men med en gang det er sykdom som kan Lett behandles står hun på med resept blokka. Hun er glink og prate men lytter ikke på hva du har og si:(

God grunn til å bytte...

Uprofesjonell og faglig svak lege... Vanskelig å kommunisere med. Skapte unødvendige bekymringer under svangerskapet. Byttet fastlege til meg og barna etter å ha fått barn.

flink lege

Oddrun er flink og forståelsesfull. lytter godt til de eg har å si . de er ein fryd å komme til ho. kan anbefales på de varmeste.

Lite fornøyd..

Har ventet opp til 45 min i gangen før jeg får komme inn. Legen stiller ikke spørsmål for å prøve forstå sykdomsbildet, men heller motargumenterer dine forklaringer og plager. Blir ikke hørt og løsningen er som regel noen piller. Prøver blir rotet bort så du må tilbake for å ta nye. Må aktivt oppsøke legesenteret for å høre resultater. Kommer aldri gjennom når man ringer legesenteret. Må sende sms.