Cecilie Smith

Hellinga 8 1481 Hagan
Cecilie Smith er en av 16 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Cecilie Smith

Flott, dyktig, lege

Familien har hatt Cecilie Smith som fastlege i 20 år. Jeg er veldig fornøyd med henne. Hun er dyktig, grundig når det er nødvendig, forklarer godt, er tydelig, lytter, innbyr til tillit, har omsorg og tar seg nødvendig tid. Er sikker på at hun gjør de beste valg av behandling/oppfølging for meg som pasient

Meget fornøyd

Lege tar meg på alvor og har alltid tid til å lytte. Følger opp på en meget tilfredstillende måte.
Har aldri vurdert å bytte lege.

Fantastisk lege, lyttende, forklarer godt hva det er som skjer med meg.

Fantastisk lege, lyttende, forklarer godt om det som feiler meg og eventuelt hva som kommer til å skje. Hyggelig , godt humør.

Flink, seriøs og tar den tiden som trengs

Meget dyktig lege, som tar den tiden som trengs. Problemet er at legene på haganlegekontor har alt for mange pasienter, iforhold til leger. Her man må basere seg på 30 minutter i telefon kø når vi ringer dem, og gjerne få en turnuslegestedet.

Kunnskapsrik og ærlig

Cecilie er en kunnskapsrik og ærlig lege, som ikke går rundt grøten. Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i kommentaren om at hun ikke har empati, da jeg derimot opplever det helt tvertom. Hun har empati i store doser.

I tilfeller der hun ikke har dybdekunnskap (allmennleger skal være allmenne, ikke spesialiserte), er hun rask til å henvise til spesialist. Min forrige lege gjorde ikke dette så lett, og stolte mer på egen kunnskap (selv der den manglet).

Om hun mener du bør følges opp raskt, ringer hun gjerne på kvelden for å gi informasjonen til deg raskest mulig. Opplevde selv det, og det var en gest jeg satte svært stor pris på.

Den som ikke liker eller ikke kan anbefale Cecilie, kjenner henne ikke som lege, eller vedkommende ser etter en lege som "jatter" med, og skriver sykemeldinger "på bestilling", og i så fall er ikke Cecilie en lege for deg. :)

Sist men ikke minst; Cecilie er veldig åpen i kommunikasjonen din, og gjør det til et poeng å forklare deg underveis. Jeg har fått med Post-It-lapper med stikkord hun sa jeg kunne søke opp på nett, for å selv lese meg opp på temaet. Dette er moderne legepraktisering, og noe jeg verdsetter høyt.

Cecilie er et funn av en fastlege. Full score fra meg.