Cecilie Smith

Tlf: 67 07 36 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Cecilie Smith er en av 17 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Cecilie Smith

Hyggelig dame :)

Cecilie er en dyktig og snill dame som tar seg tid til å se på det som er galt. Dessverre har jeg en følelse av at hun har en skjelden tendens til å hoppe til konklusjoner, men hun prøver seg alltid på noe annet når man kommer tilbake med problemet.

Flott, dyktig, lege

Familien har hatt Cecilie Smith som fastlege i 20 år. Jeg er veldig fornøyd med henne. Hun er dyktig, grundig når det er nødvendig, forklarer godt, er tydelig, lytter, innbyr til tillit, har omsorg og tar seg nødvendig tid. Er sikker på at hun gjør de beste valg av behandling/oppfølging for meg som pasient

Meget fornøyd

Lege tar meg på alvor og har alltid tid til å lytte. Følger opp på en meget tilfredstillende måte.
Har aldri vurdert å bytte lege.

Fantastisk lege, lyttende, forklarer godt hva det er som skjer med meg.

Fantastisk lege, lyttende, forklarer godt om det som feiler meg og eventuelt hva som kommer til å skje. Hyggelig , godt humør.

Flink, seriøs og tar den tiden som trengs

Meget dyktig lege, som tar den tiden som trengs. Problemet er at legene på haganlegekontor har alt for mange pasienter, iforhold til leger. Her man må basere seg på 30 minutter i telefon kø når vi ringer dem, og gjerne få en turnuslegestedet.

Kunnskapsrik og ærlig

Cecilie er en kunnskapsrik og ærlig lege, som ikke går rundt grøten. Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i kommentaren om at hun ikke har empati, da jeg derimot opplever det helt tvertom. Hun har empati i store doser.

I tilfeller der hun ikke har dybdekunnskap (allmennleger skal være allmenne, ikke spesialiserte), er hun rask til å henvise til spesialist. Min forrige lege gjorde ikke dette så lett, og stolte mer på egen kunnskap (selv der den manglet).

Om hun mener du bør følges opp raskt, ringer hun gjerne på kvelden for å gi informasjonen til deg raskest mulig. Opplevde selv det, og det var en gest jeg satte svært stor pris på.

Den som ikke liker eller ikke kan anbefale Cecilie, kjenner henne ikke som lege, eller vedkommende ser etter en lege som "jatter" med, og skriver sykemeldinger "på bestilling", og i så fall er ikke Cecilie en lege for deg. :)

Sist men ikke minst; Cecilie er veldig åpen i kommunikasjonen din, og gjør det til et poeng å forklare deg underveis. Jeg har fått med Post-It-lapper med stikkord hun sa jeg kunne søke opp på nett, for å selv lese meg opp på temaet. Dette er moderne legepraktisering, og noe jeg verdsetter høyt.

Cecilie er et funn av en fastlege. Full score fra meg.

Lite empatisk - men hyggelig hvis du har enkelt problem...

Har hatt henne som fastlege i mange år. Hun er dessverre en svært lite empatisk lege. I enkle saker er hun helt ok, men har en andre utfordringer er hun lite empatisk og "mistenksom" i forhold til sykemelding etc. Ble syk grunnet jobb etc - fikk da beskjed om å bytte jobb når jeg i periode trengte sykemelding!? Virker som hun setter seg i arbeidsgivers sko (fordi hun selv er arbeidsgiver), og har da opplevd at hun nærmest virker "mistenksom" til ditt behov for sykemelding. En føler ikke alltid hun tar en alvorlig, og får inntrykk av at hun synes en er nærmest "hypokonder" - selv om jeg gjentatte ganger har bevist at jeg hadde rett.....Men som sagt, i enkle greie saker, er hun hyggelig.

Familielege..

Cecilie Smith er legen for hele familien, og vi er alle fornøyd.
Hun har gitt det "lille ekstra" som lege når vi har trengt det, og har vært streng når vi har trengt det.. Hun må være den perfekte allmennpraktiserende legen... Barn som vokse er i trygge armer!

Flink, seriøs og ivaretagende

Føler meg alltid ivaretatt etter jeg har vært hos Cecilie. Effektiv og ærlig mot deg, ikke noe tull.

Ivaretar deg uansett om det er smått el stort

Ivaretar deg uansett om det er smått el stort som plager en. Effektiv, grundig, hjelpsom, kritisk og spørrende. Svært godt fornøyd bortsett fra at det er altfor stor forskjell på bestilt tid og når man kommer inn til legen.

Kunnskapsrik lege med bein i nesa!

Kunnskapsrik, profesjonell, medmenneskelig, tøff dame.