Svein Erik Welle

Autorisasjon (1995)

Linderud Legesenter DA Telefonnummer22 88 17 0022 88 17 ...
LINDERUDSENTERET, POSTBOKS 73 LINDERUD 0517 Oslo
Svein Erik Welle er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Svein Erik Welle

Kunnskapsrik og varm lege

Alltid trygt å komme til Dr. Welle. Han er effektiv, men lytter om det skulle være noe. Han er svært allsidig i kunnskap innenfor allmennmedisin, og jeg har alltid fått riktig behandling for det jeg har tatt opp med han. Dette er en lege som kan mye og som ikke nøler med å hjelpe deg.

Håper å kunne ha han lenge!

Lytter, søker opp og tar seg tid

Jeg byttet fastlege til dr. Welle for å få lege nærmere hjemmet. Og det var et godt valg! Han lytter, og søker opp informasjon hvis noe er uklart. Han er ofte forsinket, ja, men det er nok fordi han faktisk tar seg tid til pasientene. Han kommer raskt med diagnoser, og forklarer der de latinske navnene er uforståelige for meg. Jeg har alltid fått rett medisin, og hvis noe ikke virker, finner han gode alternativer. Jeg er veldig glad for at jeg byttet til dr. Welle!

En god lege!

Tar seg tid til å snakke med deg og hører ut hva problemet er. Følger opp og gir god forklaring. Jeg følte meg trygg og sett. Anbefales.

Profesjonell og flink lege

Opplever denne legen som veldig flink og byttet direkte til han etter et par besøk dit med min svigermor hvor jeg observerte at han er flink til å lytte til sin pasient, tar gjerne et par prøver ekstra for å utelukke noe alvorlig, noe jeg ikke var vant til tidligere ettersom det virket som at jeg måtte være nær døden for å få gjennom en blodprøve hos min tidligere lege. Dr. Welle har aldri vært mer forsinket enn 20min max,vertfall ikke de 3 gangene jeg var der. Min tidligere lege var opp til 1,5 t forsinket så snakk om forandring. Alt i alt er jeg veldig glad for en lege som tar ting på alvor og gir en sånn trygghet til meg som pasient på at vi ikke utelukker noe som helst. Får også alltid time på dagen hvis det haster. Kan virkelig anbefalle Dr. Welle.

Endelig en fastlege jeg har full tillit til!

Er kjempefornøyd med denne legen!
Var nær ved å flytte meg over til privatsektoren (medi3 o.l), etter frustrasjon med dårlige leger som var på grensen til at jeg vurderte å klage dem inn.

Svein Erik Welle gjør en kjempejobb, man merker kjapt at han har lang erfaring som lege og har tidligere vært kommunallege i sykkylven. Kjenner Ålesund sykehus inn/ut og vet nøyaktig hva de tilbyr, hvor det skal henvises og hvilke smutthull man bør bruke for å få fortgang i ting.

Hver gang jeg har vært med han sitter jeg igjen med følelsen av å bli trodd og lyttet til, samt at det så langt har vært "spot-on" på hva det var jeg faktisk hadde og hvilke medikament jeg burde ta.

Får kjapt time ("garantert" på dagen om det gjelder ungene), og ordner kjapt fornying av resept når man ringer inn til kontoret.

Vanskelig å forklare hvor glad jeg er over å endelig ha funnet en god lege jeg kan forholde meg til, og som tar deg seriøst. Takk