Bjørg Aadahl

Autorisasjon (1982)

0 av 1960

Gløshaugen legesenter AS Telefonnummer400 01 223400 01 2 ...
Richard Birkelands veg 5 7034 Trondheim
Bjørg Aadahl er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Bjørg Aadahl

En topp lege!

Hun er en meget kompetent og hyggelig lege som jeg har full tillit til. Ville ikke byttet fastlege for alt i verden.

Blandet

Bjørg Aadahl ikke min fastlege, men min fars. Hun er smilende og hyggelig, men har alt for mange pasienter (2500) og det går ut over hennes arbeid. Hun blir overfladisk og lettvint, glemmer å ordne med viktige ting, og har fått et par korreksjoner det siste året (av en annen instans knyttet til min fars sykdom) pga dette. Det har gått ut over velvilligheten overfor pårørende, som har opplevd legen som (smilende) men passiv-aggressiv overfor pårørende som kommer med potensielt relevante opplysninger om den syke. Jeg vil si at hvis du har lettvinte problemer er hun er hyggelig lege. Hvis du har mer komplekse ting er hun ikke god nok. Hun har det for travelt til å gjøre en god jobb. Dette er et inntrykk som festet seg før min far ble skikkelig syk.

Lege med dårlig tid

Mer villig til å skrive ut piller enn å løse problemet og henvise videre. Alltid lang ventetid, selv om timen er tidlig på dagen. Virker som hun har dårlig tid og helst vil skynde seg litt. En smule uhøflige resepsjonister. En del venting på å få time, selv for en så liten ting som å få utskrevet allergitabletter når man har påvist allergi. (dette burde kun ta 2 minutter).
Men, det virker som at hun er kompetent.

Bjørg tar deg på alvor

Med mange år og mange plager har Bjørgs hjelp vært uvurderlig for meg. Hun er en meget flink lege som gir pasienten en god trygghetsfølelse. Man føler seg godt ivaretatt, hun er flink til å lytte og jeg har alltid fått hjelp til løsninger på mine plager.

Liten interesse for pasientens problemer.

Hører ikke på hva pasienten sier. Skriver bare ut tabletter som hjelper på symptonene i stedet istedet for å undersøke grunnen til problemene.