Bjørg Aadahl

Autorisasjon (1982)

0 av 1960

Gløshaugen legesenter AS Telefonnummer400 01 223400 01 2 ...
Richard Birkelands veg 5 7034 Trondheim
Bjørg Aadahl er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Bjørg Aadahl

Den beste fastlege man han ha

Bjørg Aadahl er en fantastisk fastlege. Som pasient kan jeg bare delvis vurdere hennes medisinske kunnskaper, men gjennom de mer enn 30 år jeg har hatt henne som fastlege, har hun hele tiden framstått som særdeles kunnskapsrik og som interessert i og oppdatert på ny kunnskap i medisin. Hun gir seg god tid med sine pasienter, hun er omsorgsfull og hun ser og tar hensyn til hele pasienten, ikke bare lidelsen.

Meget bra fastlege

Meget fornøyd med Aadahl som fastlege. Tar deg på alvor. Iverksetter tiltak i forhold til dine problemer. Effektiv og og klar i kommunikasjonen. Alltid greit å få time når noe akutt oppstår. Kunne ikke hatt bedre fastlege!!!

Ikke fornøyd og har byttet fastlege

Føler jeg ikke blir tatt alvorlig og undersøkt skikkelig når jeg er hos Bjørg. Det er fort inn og fort ut som gjelder. Alt for glad i å skrive ut resepter i stedet for å undersøke hva som egentlig er galt eller henvise videre. Har nå byttet fastlege.

Trivelig lege

Bjørg er veldig blid og hyggelig, og virker dyktig. Jeg har stort sett vært innom for småting som allergi eller helsesertifikat. Som gravid fikk jeg veldig god oppfølging, og hun var entusiastisk og interessert. Det kan være vanskelig å komme gjennom på telefon, og man må booke time i god tid.

Bjørg Aadahl

Synes Legen er bra, nå har jeg ikke hadd de største problemene i verden annet enn enkle ting.

Noe travelt i forhold til og få legetime i forhold til, sykmelding til Influensa/virus

Men man får som regel en annen lege, så det går vel greit?