Vera Albrigtsen

Autorisasjon (2002)

Vera Albrigtsen er en av 16 fastleger i Malvik

Siste vurderinger av Vera Albrigtsen

Stoffskifte

Kan ingen ting ang stoffskifte....gått der i mange år , har ikke blitt forstått og ikke blitt tatt på alvor pga den sykdommen.

Fysioterapeut

Har ventet i over 1 år på henvisning til fysioterapeut-observasjon i barnehage. Har etterspurt flere ganger. Enda ikke hørt noe. Henvendte meg til helsestasjonen, og de ordnet dette på under 1 uke.

Til stede for pasientene

Jeg og mine to barn har hatt henne i 4 år. Vera har tid til å se pasientene sine og lytte. Hun gir gode råd og er spesielt flink med barn.

Jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Den beste legen jeg har hatt

Vera anbefales virkelig! Man føler alltid at man blir tatt på alvor og at hun virkelig bryr seg om pasientene sine. Hun er fastlege for meg og mine to barn og jeg har bare positive erfaringer med henne.

Anbefaler LEGENx men ikke legekontoret..

Vera er en super lege. Jeg har hatt henne som fastlege nå siden 1995 og har aldri opplevd noe som helst negativt når jeg har oppsøkt henne. Hun er dyktig, profesjonell, empatisk, tolmodig og flink til å ta tak i ting. Jeg anbefaler henne på det sterkeste.
Hommelvik Legekontor er grunnen til at jeg nå bytter lege. Her er det minst 2.ukers ventetid på time. Man må alltid vente minst 20 minutter over avtalt time-tid og de har ikke hatt et fungerende datasystem/pasientjournalsystem på snart 3 måneder. Legger man igjen beskjed på telefon kommer ikke den nødvendigvis dit den skal og "E-konsultasjon"(maks 150 tegn) via nettet til legen koster 198 kr.pr melding.