Hommelvik Legekontor DA

Telefonnummer73 97 21 0073 97 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhuset 7550 Hommelvik

Siste vurderinger av Hommelvik Legekontor DA

Dårlig til å la pasienten snakke/ høre på hva som blir sagt.

Lege: Ole-Kristian Sem Skrevet

Har tidligere vært veldig fornøyd med Semb. Rask til å svare når det blir sendt spørsmål, og greit å få time til han ved behov. Han har en tendens til å snakke mye og kanskje lytte litt dårlig. Viktig for oss at legen lytter til det vi sier, så det ikke blir misforståelser. Noe det har blitt en par ganger. Og da er jo tillitten borte. Og den er viktig når vi kommer med barn.

En fantastisk lege

Lege: Ole-Kristian Sem Skrevet

Dr.Sem er en meget flink lege som ser hele mennesket. Han bruker tid på hver pasient. Lytter til oss.Rask med tilbakemelding på prøver, og div. En av de flinkeste legene jeg har vært hos. Er heller ikke redd for å utfordre når det trengs.

Han har tid til meg

Lege: Ulf Asting Solberg Skrevet

Flink til å lytte og viser forståelse på min sykdom . Ringer tilbake om han får beskjed om det . Ringer også ang svar på prøver

Veldig fornøyd med Dr.Sem

Lege: Ole-Kristian Sem Skrevet

Dr.Sem er hyggelig,sympatisk og veldig kunnskapsrik på mangt.Jeg og min mann byttet over til han for snart ett lite år siden.Føler oss ivaretatt,og sist men ikke minst sett og hørt.Endelig en lege som tar deg tid til oss.Og vil også nevne,veldig hyggelige damer som jobber på legekontoret.

Lyttende, men kommer aldri til å bruke han igjen

Lege: Ole-Kristian Sem Skrevet

Meget god lege som bryr seg og er hyggelig og MEGET kunnskapsrik.
Det eneste(og det er en alvorlig ting for min del), er at jeg ALLTID har ventet 1-2 timer på venteværelset.

Time kl 9, får komme inn kl 11. Og det å sitte der med sykt barn som trenger hjelp eller meg selv når jeg først drar til doktoren er helt uakseptabelt for meg.
Sist pakket jeg matpakke til barna, og det skal være unødvendig. Planlegg pasient-bookingen bedre!