Anders Askelund

Byåsen Legesenter AS

1983

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Byåsen Legesenter AS
Fjellseterveien 1 7020 Trondheim
Tlf: 73 80 67 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anders Askelund er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Anders Askelund

Varm og trygg fastlege

Min fastlege gjennom flere år, har hjulpet meg med med alt fra fysiske skader, betennelser, gynekologiske problemer og mindre plager. Han er trygg, kunnskapsrik og tar meg på alvor. I tillegg har han et smittende humør og en herlig stil.

Dyktig. Kunnskapsrik

Empatisk mann som på en noe distré måte får fram eventuelle feil man har.
Kan til tider være stresset på dager det e mye å gjøre, men har aldri følt meg glemt, og ikke minst så har jeg fått hjelp til alt.

Veldig bra lege

Veldig profesjonell lege som lytter, er løsningsorientert og har til og med humør. Jeg er meget fornøydd og kan anbefale han.

Tilgjort

Prøver å opptre som en tidligere lege ved legesenteret,men med veldig ulik personlighet.Anbefales ikke til kvinner med overgangsplager eller med noen med psykiske plager.Det virker som om vennligheten sitter løst utenpå.Faglig dyktig og flink til å finne årsaker uten henvisning til spesialist,men en lege for menn.

Flott lege!

Anders Askelund er et varmt og godt medmenneske, som jeg var så heldig å ha som min fastlege i mange mange år før jeg flyttet fra kommunen og desverre måtte bytte. Han er flink fordi han lytter til hva du sier, forstår behovet ditt og hjelper deg på den måten du ønsker hjelp. Han reddet livet mitt når jeg var i en stor krise, og selv om det er jobben hans så vil jeg alltid være evig takknemlig. Desverre har han veldig mye å gjøre, det kan gå utover tilgjengeligheten hans. Og det kan til tider være lang ventetid selv når du har fått time. Til tross for dette, så ville jeg aldri byttet lege hvis jeg ikke måtte. Det er dessuten et flott og serviceinnstillt personale på legekontoret hans også :)

Optimalt balansert lege.

Man gleder seg nermest til konsultasjon, flott kombinasjon av generøsitet og vennlighet. En arbeidshest med kul personlighet. Trygg og flink.

Anders Askelund er den beste legen min familie har hatt. Faglig dyktig og alltid imøtekommende.

Flåsete og lat

Tilsynelatende hyggelig og tillitvekkende i første omgang, men lite ansvarsbevisst. Vi fikk ingen hjelp, det virket som han var opptatt av å gjøre minst mulig arbeid. Etterhvert opplevde vi ham som flåsete og til dels ufin.

Flink lege

Hyggelig og lyttende. Fikk god hjelp og god behandling. Flink. Anbefales.

Overfladisk

Viser lite engasjement. .Venter for lenge med å hente inn ekspertise.Vennlig og humørfylt,men går gjerne over i å bli useriøs.Dårlig tid.Ufokusert.

Anbefales på det varmeste!

Alltid imøtekommende, gode faglige vurderinger. God lytter og samtalepartner.

Tregt. Upresis diagnose. Enkle løsninger - sykmelding