Anders Askelund

Byåsen Legesenter A/S

1983

Byåsen Legesenter A/S Telefonnummer73 80 67 7073 80 67 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjellseterveien 1 7020 Trondheim
Anders Askelund er en av 179 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Anders Askelund

Imøtekommende og dyktig

Føler meg alltid ivaretatt. Seriøs og flink til å forklare. Godt humør og konstruktiv. Flink til å forklare.

Trygg og varm. Rette mann i rett jobb

En go og varm lege som gir meg følelsen av å være viktig. Føler jeg blir tatt veldig på alvor. Å at han forstår hva jeg prøver å si/forklare selv om jeg kan forklare meg klumsete.
Har hjulpet meg me alt fra svangerskaps oppfølgning. Andre typiske kvinneproblemer. Å psykiske.vel som fysiske plager.
Føler jeg altid blir møtt med omsorg. Å at han kjenner meg.
Herlig vesen.
Ikke uten grunn jeg har valgt å beholde han som min lege på tross av flytting et stykke unna.
Anbefaler han på det varmeste.
Vil også kommentere at han har barnetekke. Å det har altid vært trygt og godt å ta barna mine til han ved behov.

Varm og trygg fastlege

Min fastlege gjennom flere år, har hjulpet meg med med alt fra fysiske skader, betennelser, gynekologiske problemer og mindre plager. Han er trygg, kunnskapsrik og tar meg på alvor. I tillegg har han et smittende humør og en herlig stil.

Dyktig. Kunnskapsrik

Empatisk mann som på en noe distré måte får fram eventuelle feil man har.
Kan til tider være stresset på dager det e mye å gjøre, men har aldri følt meg glemt, og ikke minst så har jeg fått hjelp til alt.

Veldig bra lege

Veldig profesjonell lege som lytter, er løsningsorientert og har til og med humør. Jeg er meget fornøydd og kan anbefale han.