Anders Askelund

Autorisasjon (1983)

Byåsen Legesenter A/S Telefonnummer73 80 67 7073 80 67 ...
Fjellseterveien 1 7020 Trondheim
Anders Askelund er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Anders Askelund

Dyktig. Kunnskapsrik

Empatisk mann som på en noe distré måte får fram eventuelle feil man har.
Kan til tider være stresset på dager det e mye å gjøre, men har aldri følt meg glemt, og ikke minst så har jeg fått hjelp til alt.

Veldig bra lege

Veldig profesjonell lege som lytter, er løsningsorientert og har til og med humør. Jeg er meget fornøydd og kan anbefale han.

Tilgjort

Prøver å opptre som en tidligere lege ved legesenteret,men med veldig ulik personlighet.Anbefales ikke til kvinner med overgangsplager eller med noen med psykiske plager.Det virker som om vennligheten sitter løst utenpå.Faglig dyktig og flink til å finne årsaker uten henvisning til spesialist,men en lege for menn.

Flott lege!

Anders Askelund er et varmt og godt medmenneske, som jeg var så heldig å ha som min fastlege i mange mange år før jeg flyttet fra kommunen og desverre måtte bytte. Han er flink fordi han lytter til hva du sier, forstår behovet ditt og hjelper deg på den måten du ønsker hjelp. Han reddet livet mitt når jeg var i en stor krise, og selv om det er jobben hans så vil jeg alltid være evig takknemlig. Desverre har han veldig mye å gjøre, det kan gå utover tilgjengeligheten hans. Og det kan til tider være lang ventetid selv når du har fått time. Til tross for dette, så ville jeg aldri byttet lege hvis jeg ikke måtte. Det er dessuten et flott og serviceinnstillt personale på legekontoret hans også :)

Optimalt balansert lege.

Man gleder seg nermest til konsultasjon, flott kombinasjon av generøsitet og vennlighet. En arbeidshest med kul personlighet. Trygg og flink.