Bjarne Austad

Autorisasjon (2004)

Øya Legesenter Telefonnummer72 54 38 6072 54 38 ...
Prinsens gt 1 A, Statens Hus 7011 Trondheim
Bjarne Austad er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Bjarne Austad

Ikke helt optimal

Bjarne Austad er en dyktig, Men småstressa type som gir deg max. 15 min for prisen av en time. Han har gitt meg ett meget dårlig råd (som indirekte fikk enorme konsekvenser for meg), og har også antydet at jeg er hypokonder, da han ikke klarte å definere mine plager. I senere tid har jeg på egenhånd klart å identifisere en autoimmun lidelse som riktignok er vanskelig å påvise, Men jeg setter veldig liten pris på å bli avfeid som sytepave, når jeg kommer for å be om hjelp. I tillegg er det gjerne ferske vikarleger med varierende kavalitet innom og tar timer for han når han selv skal videreutdanne seg o.l. Damene i resepsjonen gir meg følelsen av å være sladrekjerringer, riktignok uten at jeg har noe annet å vise til enn følelsen. Ellers skal jeg si at han forholder seg til fakta, og ikke synsing, er ryddig og metodisk, og det er greit å få time og lite ventetid. ) Alt i alt, en grei lege.

Absolutt ingenting å utsette

Meget god lege. Har alltid god tid til å snakke med pasienten, setter seg inn i ting og virker ytterst profesjonell i alt han gjør. Det skal også tilføyes at han er dyktig til å sende folk videre til spesialist eller annen behandling når det er påkrevd. Sympatisk og tillitvekkende.

I toppsjiktet!

Kunnskapsrik, profesjonell, uredd, empatisk, sympatisk. Gir aldri inntrykk av å ha dårlig tid. Aldri hatt en negativ opplevelse hos denne legen, snarere tvert imot.

Flinkeste, dyktigste og mest hjertevarme legen i hele Trondheim!

...eller kanskje i hele Norge? Bjarne, du er helt RÅ!

Fantastisk lege

Medmenneskelig og hjelpsom. Alltid god tid. Man føler seg ivaretatt som pasient.