Berit Bartnes

Allmennlegespesialist, fastlege og fysikalsk medisiner

• Allmennmedisin
  • Fysikalsk medisin og rehabilitering

Autorisasjon (1990)

Nardosletta legesenter Telefonnummer73 82 10 4073 82 10 ...
Hans Baucks veg 1 7033 Trondheim
Berit Bartnes er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Berit Bartnes

Dyktig, empatisk og tilgjengelig

Har hatt Berit som fastlege i 20 år. Hun er en lege jeg kan stole på og som tar meg på alvor. Har alltid fått den hjelpen jeg trenger, og hun har henvist meg til ulike behandlinger som har gitt god helsegevinst.

Jeg opplever henne som omsorgsfull, empatisk og kunnskapsrik.

Trygg og helt ok lege

Har hatt henne som min fastlege i over 15 år. Hun er veldig trygg og god på undersøkelser. Kan anbefales for de som har legeskrekk og trenger skånsom behandling. Opplever at hun er mild, men samtidig bestemt. Jeg synes at hun ikke er så god på lytting og hun tar heller ikke så mye initiativ eller kommer med forslag til løsninger. Jeg har ofte følt at hun forventer at jeg skal sitte med løsningene for hvilken type behandling jeg trenger og hvor man finner de aktuelle behandlingene. Det virker som hun har manglende kjennskap til helsevesenet og hva som finnes av behandling, både offentlig og privat. Jeg har opplevd å foreslå behandling i regi av det offentlige, som hun aldri hadde hørt om og som hun ba meg om hjelp til å finne fram i. Når dette er sagt så er hun veldig snill og omsorgsfull. Jeg vet at hun ønsker det beste for sine passienter, men noen ganger kan det komme til utrykk på gal måte. Hun kan være veldig distre og vimsete og i enkelte tilfeller også svært tafatt og lite løsningsorientert. Hun har også kommet med arrogante og lite gjennomtenkte uttalelser, som har fått meg som passient til å miste noe tillitt til henne. Jeg vil på tross av dette anbefale Berit, fordi hun bryr seg og fordi hun jevnt over er en veldig god, effektiv og pliktoppfyllende fastlege.

Trygg og omsorgsfull

Alltid interessert i det jeg kommer med. Er hele familiens lege og det er godt at hun vet om oss alle 3 . Veldig fornøyd. Sender oss videre hvis det er noe som trengs å undersøkes grundigere

Dyktig, empatisk, rask.

Fikk kjapt hjelp, god hjelp, gode forklaringer og mye forståelse. Veldig å anbefale. E-konsultasjonen fungerer veldig bra for enkle ting og de fysiske møtene var trivelige.

Arrogant og skjønner ikke pasientens problemer. Mangler totalt empati.

Dette er ikke min fastlege. Men har vært uheldig å få henne to ganger. Begge gangene har hun vært arrogant og lite interresert i å sette seg inn i min situasjon. Anbefales ikke.