Berit Bartnes

Nardosletta legesenter

Fysikalsk medisin og rehabilitering

1990

Nardosletta legesenter Telefonnummer73 82 10 4073 82 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hans Baucks veg 1 7033 Trondheim
Berit Bartnes er en av 171 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Berit Bartnes

Forståelsesfull og løsningsorientert

Har gått til Berit i litt over 1 år nå,hadde skikkelig helseangst og legeangst etter min tidligere lege og plager.Men hos Berit blir jeg møtt med stor forståelse,hun ser meg og vi finner løsninger sammen om hva som kan hjelpe meg videre.Hun anbefaler meg bøker,podkaster,treningstimer,andre behandlingsformer og behandler mine problemer tverfaglig.Er så glad for at jeg begynte å gå til Berit.Så hvis du er litt som meg,redd for å gå til lege,redd for å spørre om hjelp,da er dette damen å gjøre det til.

Flink og tillitsfull

Har vært pasient hos henne i noen år nå, og har ikke hatt et eneste negativt møte med henne. Har fått hjelp med flere forskjellige problemer og føler meg sett, hørt og forstått hver gang. Hun er tillitsfull uten at hun stoler blindt på deg. Hun konmer med relevante tips og bryr seg om sine pasienter. Anbefales

Verdens beste!

En lege med hjerte, som er genuint opptatt meg som pasient. Hun tar seg god tid og lytter. Hun utviser stor empati og en faglig dyktighet som gjør at jeg er trygg og føler meg ivaretatt.Hun sender prøvesvar med en gang, og følger opp utredning.

En super lege :-)

Jeg har hatt Berit Bartnes som fastlege i 10-12 år, og er veldig godt fornøyd. De siste 3 årene har jeg slitt med helsen og har derfor hatt relativt hyppig kontakt med henne. Min erfaring er at hun er en lege som VIRKELIG bryr seg, både om meg og min familie. Dersom det er noe akutt får jeg alltid raskt time, og hun ringer meg også opp når det er nødvendig. Personalet på kontoret og laboratoriet er også veldig hyggelig og hjelpsom. Jeg anbefaler derfor Berit på det varmeste :-)

Dyktig og forståelsesfull lege

Veldig dyktig lege. God lytter og gir gode råd. Kan anbefales på det sterkeste. Har i perioder vært litt utilgjengelig ifm kurs og lignende men ikke i det siste virker det som.