Berit Bartnes

Nardosletta legesenter

• Allmennmedisin
  • Fysikalsk medisin og rehabilitering

Autorisasjon (1990)

Nardosletta legesenter Telefonnummer73 82 10 4073 82 10 ...
Hans Baucks veg 1 7033 Trondheim
Berit Bartnes er en av 193 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Berit Bartnes

Trygg og omsorgsfull

Alltid interessert i det jeg kommer med. Er hele familiens lege og det er godt at hun vet om oss alle 3 . Veldig fornøyd. Sender oss videre hvis det er noe som trengs å undersøkes grundigere

Dyktig, empatisk, rask.

Fikk kjapt hjelp, god hjelp, gode forklaringer og mye forståelse. Veldig å anbefale. E-konsultasjonen fungerer veldig bra for enkle ting og de fysiske møtene var trivelige.

Arrogant og skjønner ikke pasientens problemer. Mangler totalt empati.

Dette er ikke min fastlege. Men har vært uheldig å få henne to ganger. Begge gangene har hun vært arrogant og lite interresert i å sette seg inn i min situasjon. Anbefales ikke.

Empatisk, ydmyk, og kunnskapsrik

Denne kvinnen er den første av legene som tok problemene mine seriøst. Det viste seg å være alvorlig.

Hun har siden hjulpet meg med henvisninger og generell oppfølging gjennom flere år. Hennes fremtoning er en av ren sympati.

Av og til kunne hun være litt vimsete, men dette var overkommelig -- og hun var hele tiden påpasselig med å rette opp eventuelle 'feil' -- selv om disse var bagateller.

Dette er en utmerket fastlege. Synd jeg måtte skifte etter flytting.

En fantastisk lege

Berit Bartnes er den beste legen jeg har hatt. Trygg og kunnskapsrik. Tar seg tid til meg når jeg er på kontoret men samtidig veldig effektiv. Har det hastet har jeg fått time samme dag. Er utrolig takknemlig for å ha å ha hatt henne som fastlege over flere år, og med tungt hjerte jeg må bytte pga flytting til ny by.