Berit Bartnes

Tlf: 73 82 10 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Berit Bartnes er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Berit Bartnes

Verdens beste!

En lege med hjerte, som er genuint opptatt meg som pasient. Hun tar seg god tid og lytter. Hun utviser stor empati og en faglig dyktighet som gjør at jeg er trygg og føler meg ivaretatt.Hun sender prøvesvar med en gang, og følger opp utredning.

En super lege :-)

Jeg har hatt Berit Bartnes som fastlege i 10-12 år, og er veldig godt fornøyd. De siste 3 årene har jeg slitt med helsen og har derfor hatt relativt hyppig kontakt med henne. Min erfaring er at hun er en lege som VIRKELIG bryr seg, både om meg og min familie. Dersom det er noe akutt får jeg alltid raskt time, og hun ringer meg også opp når det er nødvendig. Personalet på kontoret og laboratoriet er også veldig hyggelig og hjelpsom. Jeg anbefaler derfor Berit på det varmeste :-)

Dyktig og forståelsesfull lege

Veldig dyktig lege. God lytter og gir gode råd. Kan anbefales på det sterkeste. Har i perioder vært litt utilgjengelig ifm kurs og lignende men ikke i det siste virker det som.

Faglig dyktig og hjertevarm lege

Jeg har som student hatt Berit Bartnes som fastlege i løpet av mine fem år med studier i Trondheim og jeg kunne ikke hatt en bedre lege!

Hun er forståelsesfull, rolig og imøtekommende og tar seg alltid god tid til å kartlegge mine problemer når jeg er der. Jeg har inntrykk av at hun er svært faglig dyktig, grundig og tar meg og min situasjon på alvor. Bartnes er en hjertevarm og god lege jeg kommer til å savne nå som studietiden i Trondheim er over.

Dårlig lege

Berit virker som en hyggelig lege når du har små problemer. Når det gjelder å forstå situasjonen er hun elendig! Hun bestemmer seg for hva som er rett for deg, da vil hun ikke høre på hva du selv synes. Har også opplevd at hun er spydig. Trenger du en lege og har klar diagnose er hun sikkert bra. Har du diffuse smerter og psykiske problemer, bør du styre unna denne legen!

Beste legen jeg har hatt!!

Jeg hadde Berit som fastlege de 5 årene jeg studerte i Trondheim (og det er vel ca 4-5 år siden nå). Hun er den beste legen jeg har hatt! Tok seg tid til deg, veldig lyttende og dyktig faglig!

Liker henne

Hun tar seg tid til meg og spør meg gjerne om min sykdom selv om jeg er der med barna. Hun har ringt hjem til meg ved to anledninger. Positivt. Hun husker meg fra gang til gang.

Fantastisk lege!

Hun ser hele mennesket, med varme i blikket og stor empati. Flink, tillitskapende, god lytter. Henviser hurtig videre til spesialist hvis hun ser det trengs. Hun tar seg god tid, lar meg få inntrykk av at jeg er den eneste og mest interessante pasienten hun har. Hatten av for et hjertevarmt menneske og superflink lege!

Fantastisk lege og menneske

Berit er en fantastisk god lege som lytter og ser på hele livssituasjonen din, og ikke bare sykdommen. Stiller gjerne opp på møter med nav o.l.
Hun bryr seg virkelig, ikke bare påtatt. Fått enorm støtte og oppfølging gjennom flere år. Anbefales på det sterkeste.

Eneste minuset er til tider lang ventetid.

Hyggelig lege

Berit Bartnes er hyggelig nok, men har dårlig tid. Har man for mange spørsmål, blir hun stressa, og ber om at man bestiller ny time. Dårlig til å følge opp.

Utrolig dyktig!!!

Dr. Berit Bartnes er en meget dyktig lege, som bestandig har tid til deg som pasient.
Beste legen jeg har vært hos!

Empatisk

Hun er en fantastisk lege som tar dine plager på alvor. Har aldri hatt en lege som ringer deg hjemme hvis det er noe.
Da min sønn hadde problemer med rus spurte hun alltid hvordan det gikk med han. Det gjorde aldri min forrige lege.

Skal man først ha en lege, må denne være den beste!

Berit Bartnes er en lege som lytter. Hun tar seg tid til å forstå hele livssituasjonen, og ser sykdomsbildet i en helhet. Fagsterk (så langt jeg kan forstå), empatisk, varm, omsorgsfull og tydelig. I en periode med mye sykdom i familien, for en som så og si aldri har måttet forholde seg til sykdom var hennes støtte og oppfølging uvurderlig!

Flink og tar meg på alvor

Hyggelig og flink. Virker interessert i det jeg har å fortelle. Jeg setter spesielt pris på at hun tar seg tid til å forklare hvorfor hun kommer fram til en diagnose (eller ikke finner en klar diagnose).

Generelt virker Nardosletta Legesenter som et effektivt og hyggelig legesenter. Er imponert over at de gir rask beskjed om prøvesvar, selv når prøvene ikke viser noen sykdom. Det er ikke alle legesenter som sender ut prøvesvar hvis de ikke finner noe i prøvene, men det er jo godt å fa vite at man er frisk også.

Flink lege

Flink lege, men virker litt stresset og har litt lite tid når man er der. Men gjør jobben sin, og er veldig hyggelig og snill.