Berit Bartnes

Allmennlegespesialist, fastlege og fysikalsk medisiner

• Allmennmedisin
  • Fysikalsk medisin og rehabilitering

Autorisasjon (1990)

Nardosletta legesenter Telefonnummer73 82 10 4073 82 10 ...
Hans Baucks veg 1 7033 Trondheim
Berit Bartnes er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Berit Bartnes

Utrolig dyktig!!!

Dr. Berit Bartnes er en meget dyktig lege, som bestandig har tid til deg som pasient.
Beste legen jeg har vært hos!

Empatisk

Hun er en fantastisk lege som tar dine plager på alvor. Har aldri hatt en lege som ringer deg hjemme hvis det er noe.
Da min sønn hadde problemer med rus spurte hun alltid hvordan det gikk med han. Det gjorde aldri min forrige lege.

Skal man først ha en lege, må denne være den beste!

Berit Bartnes er en lege som lytter. Hun tar seg tid til å forstå hele livssituasjonen, og ser sykdomsbildet i en helhet. Fagsterk (så langt jeg kan forstå), empatisk, varm, omsorgsfull og tydelig. I en periode med mye sykdom i familien, for en som så og si aldri har måttet forholde seg til sykdom var hennes støtte og oppfølging uvurderlig!

Flink og tar meg på alvor

Hyggelig og flink. Virker interessert i det jeg har å fortelle. Jeg setter spesielt pris på at hun tar seg tid til å forklare hvorfor hun kommer fram til en diagnose (eller ikke finner en klar diagnose).

Generelt virker Nardosletta Legesenter som et effektivt og hyggelig legesenter. Er imponert over at de gir rask beskjed om prøvesvar, selv når prøvene ikke viser noen sykdom. Det er ikke alle legesenter som sender ut prøvesvar hvis de ikke finner noe i prøvene, men det er jo godt å fa vite at man er frisk også.

Flink lege

Flink lege, men virker litt stresset og har litt lite tid når man er der. Men gjør jobben sin, og er veldig hyggelig og snill.