Jakob Petter Bjertnæs

Autorisasjon (2002)

Gløshaugen legesenter AS Telefonnummer400 01 223400 01 2 ...
Richard Birkelands veg 5 7034 Trondheim
Jakob Petter Bjertnæs er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Jakob Petter Bjertnæs

Dårligste behandlingen ever

Legen tar imot alt for mange pasienter per dag, tredje besøk hos denne leger og det er verre for hver gang.
Vi rakk så vidt si en setning, ventet over 40 min, fikk så vidt 3 min med legen. Han var sløv med å undersøke meg ordentlig. Behandlingen kom ikke til apoteket i tide. Brukte nesten en hel formiddag på å få noe behandling.
Anbefales overhodet ikke!!

Effektiv, kompetent og kapabel

Jakob Petter har vært min, min ektefelle og mine barns fastlege i mange år.

Han har vist seg å være kompetent, høflig, imøtekommende og i de få tilfeller hvor han har vært i tvil har han vært rask på labben med å sende oss til nødvendig spesialist, eller konferere med en kollega; altså er han ikke arrogant men heller ydmyk og kapabel. Han har alltid tatt oss seriøst, og gitt meget god hjelp. Merk at han som regel ikke driver med small-talk, men er effektiv variant. Dette er kanskje ikke noe alle liker like godt, men selv er jeg meget glad for akkurat det.
Vi kan varmt anbefale Jakob Petter.

Tok meg på alvor

Jeg hadde Bjertnæs som fastlege i 5 år mens jeg studerte i Trondheim, og jeg hadde bare gode erfaringer. Meg hjalp han utmerket å starte prosessen med prolapsoperasjon, og ikke minst tok han meg 100% på alvor da jeg forklarte at jeg hadde gravd meg helt ned med sosial angst og depresjon, og fikk meg inn på Østmarka på veldig kort tid. Han var også veldig støttende og oppmuntrende da jeg bare så skyer, i den tiden. Så stor takk til Jakob. Forstår at noen personer vil kunne oppleve han som kald og stresset, fordi han helt klart ønsker å være effektiv. Det skyldes at det er en drøss andre pasienter som venter på å komme inn. Men man kan ikke klage på lang ventetid, samtidig som man klager på at legen stresser. Jeg opplevde han aldri som stresset selv.

Ser hele pasienten

Effektiv og bra fastlege. Ser hele pasienten. Lytter etter og er løsningsorientert. Er flink til å informere og lære 😊

Fantastisk fastlege

Min erfaring med fastlegen er at jeg har følt meg lyttet til, han er veldig engasjert og hans gode humør og positivitet har motivert meg til å føle at ting blir bedre. Sliter med angst og depresjon, og det å ha hatt denne fastlegen har gjort det litt lettere. Veldig fornøyd.