Jakob Petter Bjertnæs

Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim
Jakob Petter Bjertnæs er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Jakob Petter Bjertnæs

Veldig flink lege

Jakob Petter Bjertnæs er flink faglig og flink til å lytte. Man får følelsen av å bli tatt på alvor. Anbefales.

Medmenneskelig, faglig dyktig og effektiv

Jeg har vært hos Jakob Bjertnæs ved flere anledninger i løpet av ca syv år, og dekket forskjellige problemer, alt fra kneskader til psykiske problemer. Han er svært effektiv, kan kanskje virke litt direkte, men samtidig synes jeg han yter meget god service, og jeg har ved flere anledninger opplevd at han tar seg tid til å spørre de ekstra spørsmålene, selv om han åpenbart har det travelt.

I tillegg fungerer legekontoret veldig godt. Det er kort ventetid før time og hyggelige folk som jobber der.

No bullshit

Virker veldig dyktig. Kan føle at han har litt dårlig tid, men det har han sikkert med mange pasienter. Får gjort det som trengs kjapt og greit. Ikke noe småprat, men hører på deg og tar det videre om det trengs. Effektiv og flink lege.

Slik skal en fastlege være

Har hatt jakob i mange år og opplever han som en ryddig fagperson. God kommunikasjon og struktur på besøket. Ved behov konsulterer han med andre leger. Føler meg alltid godt ivaretatt når jeg er hos han og anbefaler han på det sterkeste.

En god lege med god holistisk forståelse

Bjertnæs var min lege under hele studietiden, og jeg brukte han til alle slags plager og symptomer. Jeg fikk ble veldig godt behandlet og imøtekommet den gangen jeg oppsøkte han i forbindelse med psykiske problemer, hvor han tok på seg rollen som sjelesørger en kort stund.

Han er kjapp, ryddig og forståelsesfull, han er en "no bullshit" guy!

Dyktig lege for studenter som kan komme utfor psykiske og fysiske vondter typiske for studietilværelsen.