Jakob Petter Bjertnæs

Gløshaugen Legesenter DA

2002

Ingen på venteliste

Gløshaugen Legesenter DA Telefonnummer73 59 32 8073 59 32 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim
Jakob Petter Bjertnæs er en av 171 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Jakob Petter Bjertnæs

Stresset og uinteressert

Jeg har alltid følt meg litt til bry når jeg er hos Bjertnæs. Sitter gjerne 45 minutter på venterommet, og er inne hos han i maks 3 minutter. Jeg merker veldig godt at han er stresset, noe som ikke er rart når han har dobbelt så mange pasienter som mange andre leger. Han er veldig direkte og kort, og konkluderer fort med hva som er problemet uten å høre på innspill fra meg. Anbefaler ikke å gå til han for senebetennelser eller muskelsmerter, da det eneste han gjør er å skrive ut smertestilliende medikamenter. Nå har jeg byttet lege.

Ikke lyttende

Tar seg ikke tid, hører ikke etter. Det virker ikke som om han bryr seg i set hele tatt. Hver gang jeg er der prøver han bare å bagatellisere det jeg sier

Stresset lege

Følte meg kun til bry, og som han bare ville ha timen overstått. Han hørte heller ikke på meg og mine problemer, men kom bare med antagelser og kuttet meg av halvveis i setningen.... Elendig.

Disappointed

Came there in very bad condition. He said it's a high infection. Gave me an antibiotic for 10 days and no sick leave... I work in a very busy restaurant, had to ask people to swap shifts so I can rest at least one more day.

Kunnskapsrik, konkret og veldig omsorgsfull

Har vært til han en gang, og jeg er veldig fornøyd. Han var rett på sak, og veldig konkret. Det beste var at han var omsorgsfull og faktisk prøvde å se min situasjon!

Anbefaler!