Jakob Petter Bjertnæs

Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim
Jakob Petter Bjertnæs er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Jakob Petter Bjertnæs

Trygg

Kunnskapsrik lege som tar seg tid til å høre på deg når det trengs, og som er rask når det ikke er nødvendig med de lange samtalene. Han er flink til å forklare både med bruk av vanlige "folkelige" ord, og forklarer gjerne mer i dybden når jeg har spurt. Har kommet til han med både fysiske og psykiske plager, og føler meg godt ivaretatt. Den eneste grunnen til at jeg bytter faslege nå er at jeg flytter.

Hyggelig og dyktig

Jeg er veldig fornøyd med legebesøket mitt. Jeg fikk den hjelpen jeg trengte, og han var hyggelig og brukte god tid. Han snakket også om ting som ikke har med mine problemer å gjøre, som været og ferie, som jeg liker veldig godt. Anbefales!

Faglig dyktig lege

Dette er en lege du enten liker veldig godt eller ikke liker i det hele tatt. Han fremstår som faglig dyktig og du får den hjelpen du trenger, men heller ikke noe mer enn det. Han gjennomfører alle undersøkelser og tar alle prøver som trengs, men alt skjer kjapt og effektivt. Han kan virke litt arrogant og avfeiende for eventuelle bekymringer eller innvendinger man måtte ha.

Jeg har alltid følt meg trygg på å ta opp spørsmål om kvinnehelse og å gjennomføre gynekologiske undersøkelser, og han virker kunnskapsrik på dette området (noe han også har presisert at han er mange ganger). Det er ingen problemer å snakke om pinlige problemer med han.

Det jeg ikke liker er at det virker som han ikke husker meg fra gang til gang, selv om jeg i perioder har vært der ofte. Han unskylder seg med at han har mange pasienter (noe som er sant), men det er litt irriterende å måtte minne han på om de samme tingene gang på gang.

Som regel må jeg vente ei uke for å få time, men får på dagen om det er nødvendig. Selve legekontoret har jeg ikke mye sansen for, spesielt synes jeg at jeg får dårlig service ved timebestilling.

Veldig flink lege

Jakob Petter Bjertnæs er flink faglig og flink til å lytte. Man får følelsen av å bli tatt på alvor. Anbefales.

Medmenneskelig, faglig dyktig og effektiv

Jeg har vært hos Jakob Bjertnæs ved flere anledninger i løpet av ca syv år, og dekket forskjellige problemer, alt fra kneskader til psykiske problemer. Han er svært effektiv, kan kanskje virke litt direkte, men samtidig synes jeg han yter meget god service, og jeg har ved flere anledninger opplevd at han tar seg tid til å spørre de ekstra spørsmålene, selv om han åpenbart har det travelt.

I tillegg fungerer legekontoret veldig godt. Det er kort ventetid før time og hyggelige folk som jobber der.