Hilde Bruheim

Autorisasjon (2002)

Ingen på venteliste

Klæbu legesenter AS Telefonnummer72 83 01 7072 83 01 ...
Tine Bugges vei 1A 7540 Klæbu
Hilde Bruheim er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Hilde Bruheim

Trygg, lyttende og ærlig lege

Hatt Hilde Bruheim i fastlege i mange år, også mine barn har brukt henne. Har alltid være super fornøyd og føler meg godt ivaretatt på alle måter.. kunnskapsrik og dyktig lege som er ærlig og sier hva hun tenker/ mener og det liker jeg. Flink med våre barn har hun også vært. Flott fastlege!!

Byttet henne ut etter et par legetimer...

Forferdelig lege.
Hun er fjern og vimsete. Følte lege timene hos henne var bare waste of time, ettersom jeg ikke fikk den hjelpen jeg hadde behov for. Hun kan i tillegg være frekk når man sier i fra om noe. Man venter minst 15min på henne også er man inn max 10minutter.

Flink og forståelsesfull men..

Når det kommer til kroniske smerter der man i perioder må ta litt ekstra medisiner er hun mer opptatt av avhengighet enn plagene. Noe som er slitsomt som pasient.

Useriøs lege

Jeg hadde dr. Bruheim som lege i mange år og følte aldri at jeg fikk noen klare svar fra henne. Ble ofte avfeid og følte at jeg var til bry da jeg kom med plagene mine.

Jeg har i årevis slitt med meget med kroniske smerter, og til tross for gjentatte besøk på grunn av at dette gikk ut over skole- og arbeidshverdagen, ble jeg ikke tatt på alvor. Til slutt spurte jeg om jeg kunne bli utredet, da jeg trodde jeg visste hva det var selv. Jeg fikk dermed beskjed om å prøve et familiemedlems(!) medisin for å se om den fungerte. Hva i alle dager?

Hun er heller ikke flink til å henvise. Hverken barn eller voksne. Anbefales på ingen måte. Styr unna. Spesielt hvis du har barn. Tror hun blir fornærmet om du ber om det. Jeg oppfattet i alle fall det.

Dårlig kommunikasjon og blir ikke tatt på alvor

Har vært til henne i ett og et halvt år nå. Hver gang jeg skal fortelle hva jeg kommer for så vrir hun det om og snakker om noe annet, snakker om det jeg ikke kom for helt til legetimen er ferdig. Var til henne nettopp og skulle egentlig ta videre utredning for allergi(prikktest) er såpass sterk allergi at jeg må bruke epipen. Er allergisk mot mye. Men det er mye jeg ikke vet om allergien min enda.
Men Når jeg kommer til henne forteller hun at jeg skal bare bruke epipenen hvis jeg får reaksjoner.. så trengte ikke allergitest. Da ble jeg forbanna.
Og skyldte på at det var så mange pasienter å ventet. Så jeg ventet på legen på venterommet en halvtime. Også er jeg inne til henne i 5 min bare for å høre henne si dette..
dette er jammen meg dårlig. Skal ihvertfall bytte fastlege! Det er sikkert og visst