Hallvard Dvergsdal

Byåsen Legesenter AS

2008

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Byåsen Legesenter AS
Fjellseterveien 1 7020 Trondheim
Tlf: 73 80 67 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hallvard Dvergsdal er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Hallvard Dvergsdal

Tilgjengelig og trygg

Flott fastlege som er tilgjengelig. Responderer raskt på hvilke tiltak som behøves. Både somatisk og psykisk. Er pragmatisk og prøver å hjelpe pasienten til å gjøre det beste ut av situasjonen. Henviser raskt til andre spesialister.

God og trygg. Lytter og tar seg tid

Dyktig, profesjonell og flink. Gir trygghet.
Bruker nok tid, og er dyktig både med voksne og barn. Kjapp når det trengs

tillitsfull lege

En god lege som jeg føler bestandig har tid til meg, da jeg har kronisk sykdom og bruker legen/legekontoret meget hyppig.

Veldig kort vente tid på telefon og personalet er bestandig imøtekommende.

Fantastisk fastlege

Hallvard er en fastlege som tar jobben sin på allvor. Han er effektiv, hyggelig og tar seg tid til hver pasient.

Meget bra lege

Jeg og mine barn har hatt Dvergsdal som fastlege i mange år, og har utelukkende positive erfaringer. Tar pasienten på alvor, hyggelig, forståelsesfull og kunnskapsrik. Har henvist til spesialist i alle tilfeller det har vært nødvendig. Anbefales!

En veldig god og tillitsfull fastlege, jeg har.

Setter pris på grundighet og tilgjengelighet. Hele legekontoret fungerer så godt!!! Meget god service!! Får alltid svar når jeg ringer, og tjenester jeg ber om, ekspederes raskt og greit. Godt ivaretatt av de andre legene, alltid,når min fastlege ikke er der.

Behagelig og proff

Jeg har intet å utsette på Hallvard. Alltid har han gjort de nødvendige undersøkelsene og aldri har han ytret mismot. Han virker genuint interessert i å hjelpe og gir deg tiden du trenger.

Min favoritt!

En fantastisk dyktig lege, som både tar seg tid til å lytte og har godt humør. Lett å kommunisere med, og veldig hjelpsom og løsningsorientert.

Her har du en veldig oppegående lege med en dæsj humor! Anbefales (y)

En fastlege som bryr seg

Denne legen har jeg bare positive erfaringer med. Tar seg god tid og er veldig flink til å lytte til pasienten. Er veldig nøye og følger opp pasienten på en veldig bra måte. Anbefales!

Forståelsesfull

Er veldig fornøyd med denne legen, han viser stor forståelse og lytter veldig godt. Setter bestandig pasientens mening først . Tar seg veldig god tid og ingen problem er verken for store eller små.
Denne legen stiller opp og gjør virkelig jobben sin.

Ikke klok nok

Imøtekommende og vennlig. Forståelsesfull om det ikke blir for komplisert. Imidlertid vansker med å ta den andres perspektiv til tider og "tune" seg inn på den andre. Mer sympatisk enn empatisk. Jeg har nå ved flere anledninger opplevd at denne legen har et litt for stort fokus på seg selv og sin egen situasjon, fremfor pasientens situasjon.

Har i tillegg en lei uvane med å bruke pasientens fornavn i kommunikasjonen i tide og utide, noe som ofte virker mot sin hensikt....forutsatt at hensikten skal være å bygge en relasjon... Jeg opplever meg ikke alltid møtt på noen god måte, og avslutter derfor med denne fastlegen.

Hallvard Dvergsdal kommer jeg aldri til å bytte bort så lenge jeg bor i Trondheim.

En flott fastlege som alltid tar problemer seriøst. Har alltid fått den hjelpen jeg har trengt og han har aldri nølet med å gi meg en henvisning til spesialist hvis det har vært behov for det.

Frekk og nedsykende

Byttet fastlege for å få mer hjelp og bedre yteevne, men der tok jeg feil! Han snakker nedlatende, misstror deg og psyker deg ned med å snakke ned om din helsetilstand som om det er din egen feil. Funker sikkert fint for de som har en forkjølese eller to i året, men sliter du mer enn det er ikke dette rette mann! Åpenbart at han mangler forståelse og empati for pasienten.. Mann skal ikke komme sykere ut fra legen enn før man gikk inn..

Lytter og tar seg tid

Føler meg ivaretatt. Sier ting som det er, ærlig. Gir forskjellige forslag på behandlinger.

Troverdig og ansvarsfull

Dvergsdal er en lege som virkelig ser pasienten, er aktiv lyttende, viser medmenneskelighet, som jeg mener er halve "medisinpillen" for mange som sliter med psykiske lidelser. Er svært fornøyd, og føler jeg endelig er i trygge hender. Vi er et team!
Tusen takk Dvergsdal for at du tar deg tid til å se meg i din enorme arbeidsmengde. Du glemmer ikke hva som er viktigst- se pasienten!

Meget bra!

Har hatt tre fastleger ved senteret. Han er den beste. Fikk god kontakt med ham og han ser ikke bare på skjermen mens man er inne hos ham.
Anbefales på det sterkeste!
Håper å finne like bra fastlege når jeg nå, om kort tid, skal flytte til en annen kant i landet

Flink lege

Hallvard er forståelses full, lyttende og flink. Han er behjelplig og finner storsett ut hva som plager deg. Han er en flott fastlege.

Glad Hallvard er min lege

Skiftet fastlege til Hallvard da jeg flyttet til Trondheim for å studere.
Føler meg utrolig heldig som har ham som lege.
Føler meg alltid hørt og at han tar meg på alvor.
Jeg føler en veldig stor tillit til ham, og syns han gjør en utrolig god jobb.

Ham stoler jeg på

Alltid lydhør, forklarer hva han gjør og er stor nok til å søke råd hos sykehusspesialistene

kjempedyktig lege!

ble hørt fra dag 1 om mine plager og sykdom og ble tatt seriøst. Har fått god oppfølging med tester og undersøkelser og har tid til å prate om veien videre i behandlingen. Han er en kjempedyktig lege og flink med barn. Her går hele familien til samme fastlege. Han er den beste legen jeg vet om :)