Hallvard Dvergsdal

Autorisasjon (2008)

Byåsen Legesenter A/S Telefonnummer73 80 67 7073 80 67 ...
Fjellseterveien 1 7020 Trondheim
Hallvard Dvergsdal er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Hallvard Dvergsdal

En fastlege som bryr seg

Denne legen har jeg bare positive erfaringer med. Tar seg god tid og er veldig flink til å lytte til pasienten. Er veldig nøye og følger opp pasienten på en veldig bra måte. Anbefales!

Forståelsesfull

Er veldig fornøyd med denne legen, han viser stor forståelse og lytter veldig godt. Setter bestandig pasientens mening først . Tar seg veldig god tid og ingen problem er verken for store eller små.
Denne legen stiller opp og gjør virkelig jobben sin.

Ikke klok nok

Imøtekommende og vennlig. Forståelsesfull om det ikke blir for komplisert. Imidlertid vansker med å ta den andres perspektiv til tider og "tune" seg inn på den andre. Mer sympatisk enn empatisk. Jeg har nå ved flere anledninger opplevd at denne legen har et litt for stort fokus på seg selv og sin egen situasjon, fremfor pasientens situasjon.

Har i tillegg en lei uvane med å bruke pasientens fornavn i kommunikasjonen i tide og utide, noe som ofte virker mot sin hensikt....forutsatt at hensikten skal være å bygge en relasjon... Jeg opplever meg ikke alltid møtt på noen god måte, og avslutter derfor med denne fastlegen.

Hallvard Dvergsdal kommer jeg aldri til å bytte bort så lenge jeg bor i Trondheim.

En flott fastlege som alltid tar problemer seriøst. Har alltid fått den hjelpen jeg har trengt og han har aldri nølet med å gi meg en henvisning til spesialist hvis det har vært behov for det.

Frekk og nedsykende

Byttet fastlege for å få mer hjelp og bedre yteevne, men der tok jeg feil! Han snakker nedlatende, misstror deg og psyker deg ned med å snakke ned om din helsetilstand som om det er din egen feil. Funker sikkert fint for de som har en forkjølese eller to i året, men sliter du mer enn det er ikke dette rette mann! Åpenbart at han mangler forståelse og empati for pasienten.. Mann skal ikke komme sykere ut fra legen enn før man gikk inn..