Frode Edvardsen

Tlf: 72 59 45 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Frode Edvardsen er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Frode Edvardsen

Beste legen!!!

Lytter, forstår, har empati og løsningsorientert. Han er en veldig god lege som praktiserer medmenneskelighet å trygghet

Lege med god kompetanse

Det er i min vurdering at lege Frode Edvardsen er en utmerket fysiolog. Alt fra vurdering og diagnostikk til behandling og pasientoppfølging blir gjennomført på en måte som viser høst han bryr seg. Det kommer godt fram på alle måter.

Norges beste lege!

Dette er en lege som har pasienten i fokus 100%. Han tar seg god tid og lytter og ønsker og hjelpe for at man skal få det bedre når man er syk. Anbefaler Frode Edvardsen til alle, bedre lege skal man lete lenge etter!

perfekt

Super lege som tar seg tid til pasientene sine. Han "ser" deg og han bryr seg. Kommer aldri til å bytte lege igjen! :)

Gir meg trygghet

Er oppmerksom, ser deg, interessert, kompetent, kunnskapsrik

Kompetent!

Meget kompetent lege. Alltid god tid, evne til å lytte, kunnskap på det psykologiske feltet så vel som andre felt, noe som absolutt er positivt!

En lege som "ser" meg

Dette er en lege som virkelig ser deg for den du er, lytter og forstår.
Han innhenter informasjon og gir råd og tips.
En god lege som "ser" hele deg og ikke sykdommer.

Frode Edvardsen er en fantastisk lege. Han tar seg god tid til å bli kjent med nye pasienter og ønsker å hjelpe så mye han kan. Han "gjatter" ikke bare med men gir beskjed dersom han er uenig, men på en behagelig måte.
Jeg føler meg trygg når jeg har time hos han :)

Den beste legen !

En behagelig lege som alltid tar seg god tid og du føler at han "ser" deg. Forklarer alltid ting grundig og har veldig god kunnskap om det meste. har er også legen til datteren min på 4 år og hun er veldig begeistret for han. snakker direkte til barnet og forklarer godt. Beste legen jeg noensinne har hatt!!

Super lege!

Kjempefornøyd med denne legen! Er interessert i hele mennesket og tåler å høre hvis man ikke er enig. Beste fastlegen jeg har hatt!

Beste barnelegen vi har hatt

Har hatt 3 barn som har hatt kontroller hos Frode, og han tar opp det vi snakket om forrige gang og "ser"barnet slik at det føler seg trygt.

Helt super!

Jeg føler meg trygg når jeg er hos legen, både for meg selv og når jeg tar med mine barn. Han snakker med barna, og ikke via meg.

Flott og grundig lege

Dette er en flott lege som tar pasienter på alvor og virkelig hører etter hva du sier. Han tar de nødvendige undersøkelser, det virker som om han ikke tar noen sjanser - og han har god kunnskap om hva som bør gjøres. Behagelig lege som tar seg god tid, hyggelig å prate med. Flink med barna!