Nick Faradonbeh

Autorisasjon (1999)

Edda Legesenter DA Telefonnummer73 83 19 0073 83 19 ...
Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim
Nick Faradonbeh er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Nick Faradonbeh

Trygg, konfidensielt, faglig sterk

Hyggelig, effektiv, jordnær,godt humør, bruker nok tid til behandlingen, og kan det meste uansett pasienten bakgrunn 😊👌!!

Oppmerksom og klok

Har hatt Nick som fastlege siden 2013. Jeg har i hele perioden hatt god helse, og har ikke vært innom Nick så mange ganger, men de timene jeg har hatt har vært en positiv opplevelse.

Nick er en kunnskapsrik og dyktig lege. Han slår gjerne av en lengre prat om problemer man har, og kommer med gode konsultasjoner om behandling og forebygging av helseskader.

Han er direkte og ærlig, samtidig som han har et nøkternt og rolig lynne. Det er mulig noen tolker dette som at han er arrogant/irritert eller ikke engasjerer seg, men det er ikke den opplevelsen jeg har.

Alt i alt er Nick en flott lege som strekker seg lengre enn å kun stille diagnoser og utskrive resepter. Når man lærer seg Nick å kjenne så oppleves han som trygg, dyktig, og en hyggelig lege med god humor. Anbefales!

God oppfølging

Nick lærte meg mye som har vært verdifullt i mitt arbeid med min psykiske helse. Han tok meg på alvor fra første møte og gav meg tett oppfølging. Kunnskapsrik, lyttende og tilstede.

Nick Faradonbeh

Hadde Nick Faradonbeh i to år som fastlege. Byttet fastlege på grunn av flytting. Hadde ingen problemer med han.

Positivt:
Godt muntlig språk
God dialog
Fikk flere timer med samtale på legens initiativ

Hadde satt pris på mer opplysning om mulige alternativ angående behandling.

Lytter å samarbeider ikke.

Føler jeg ikke blir hørt. Å tror ikke han forstår hvor syk jeg egentlig er. Værste legen jeg har hatt.