Nick Faradonbeh

Autorisasjon (1999)

Edda Legesenter DA Telefonnummer73 83 19 0073 83 19 ...
Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim
Nick Faradonbeh er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Nick Faradonbeh

Klok og sympatisk lege

Nick er lyttende og alltid åpen for å diskutere. Jeg føler at jeg blir sett og tatt på alvor som pasient og menneske, og at legen bruker tiden godt på å vurdere sammen med meg for å finne løsninger. Alltid god oppfølging underveis.

Fikser problemene ved roten

Har hatt Nick som fastlege i rundt 5 år nå, og dette er mine erfaringer:

1. Han er ikke redd for å si sannheten. Har opplevd andre leger som virker falske i forklaringene sine. Med Nick får du en kort og presis forklaring.

2. Man kan diskutere med han om alle aspekter i livet. Han funker som psykolog og er veldig flink til dypere samtaler. Ofte ligger det underliggende årsaker til sykdom, så å få rede på det psykiske kan være vel så viktig for helsen.

3. Han er rolig, har humor og er flink til å få deg til å føle deg komfortabel. Han er også flink til å bry seg og fungerer nærmest som en kamerat.

4. Han er veldig erfaren og kan det han jobber med.

Han virkelig anbefale Nick som fastlege.

Ikke tillitsfull

Ble tatt i mot av en arrogant og pratsom lege ,Kom ikke ril ordet. Jeg er en godt voksen dame som vil ha respekt. Kanskje han ikke liker godt voksne damer ?? Ser flere har rost den legen . Jeg gjør det ikke. Setter meg på venteliste til en annen lege

En som bryr seg

Har hatt Nick som fastlege for familien i snart 20 år. Han har tatt seg tid til å bli kjent med oss og bryr seg. Han er en varm, stabil, vennlig, høflig og respektfull lege. Han er seriøs og troverdig samtidig som han kan fleipe litt med humor for gjøre stemningen god og avslappet. Følger opp med grundig undersøkelse og nødvendige prøver. Tar seg tid til å forklare sammenhenger i sykdomstilstanden og gir gode råd uten å dømme. Gjennom årenes løp har Nick vært en god støttespiller og lytter og han har vært til stor hjelp både ved fysiske og psykiske helseutfordringer.

Nick

Jeg er ikke redd for å stå fram slik jeg er, så dette er skrevet av (anonymisert av moderator). Både råd, lytter, og flink på de fleste kompetanse områder. Han tar også pasientene sine på alvor. Han sitter ikke kun og ser på skjermen, men ser også på pasienten. Om sykdom, det psykisk eller fysisk, kan han uten problem medisinere riktig om nødvendig. Veldig takknemlig for en slik lege. Takk.
MVH