Nick Faradonbeh

Autorisasjon (1999)

Edda Legesenter DA Telefonnummer73 83 19 0073 83 19 ...
Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim
Nick Faradonbeh er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Nick Faradonbeh

Flott fastlege

Endelig en fastlege som ser hele meg. Byttet fra en lege som var glad i å skrive ut resepter og henvisninger, mens jeg savnet en lege som var der for meg. Dette har jeg funnet i Nick. Har vært der med både fysiske og psykiske problemstillinger, og har blitt tatt alvorlig. Han ser hele situasjonen til pasienten. I tillegg har han en lun humor og skjønner ulike kulturer.

Min verste opplevelse

Nick er uten tvil den VERSTE legen jeg noensinne har hatt. Han er upassende og meget krenkende i språket, og tar ikke pasienten på alvor. Jeg byttet med en gang jeg hadde muligheten, og vil absolutt ikke anbefale han til NOEN SOM HELST. Sinnsykt arrogant var han også. Helt forferdelig.

Lege som står på sitt

Jeg har vært klient hos Nick i 3 års tid. I starten var han veldig hjelpsom. Han så på flere aspekter av sympotomene mine og gjorde konkrete tiltak. Etterhvert virkte det som timene ble kortere og kortere. Selvom han viste at jeg slet psykisk og gikk på medisiner ville han ikke hennvise meg til psykolog. Fordi han ikke ville at jeg skulle bli pyskolog klient. Andre gang jeg ønsket hennvisning til lunge lege fordi jeg hadde vist tegn til astma, mente han jeg burde trene. Jeg tok kontakt med en annen fastlege som mente jeg hadde trenings indusert astma. Det er noe av det som Nick kan bli bedre på. Høre på pasienten og ikke være sta på sitt.

Profesjonell, dyktig og morsom.

Nick er en svært dyktig, profesjonell og morsom lege. Jeg har full tillit til ham og kan anbefale ham på det sterkeste. Jeg opplever en lege som ser meg, tar meg på alvor, gir gode råd og som tydelig vil det beste for meg, samtidig som at han er morsom! Han snakker rett fra levra, men er alltid omsorgsfull og lett å snakke med. Jeg er kjempefornøyd med å ha ham som fastlege. En skikkelig bra fyr!

Noe arrogant holdning

Opplevde en OK faglig konsultasjon, men møtte en noe arrogant og overlegen holdning i dialogen. Det fristet ikke med gjentakende besøk til legen for mitt vedkommende.