Nick Faradonbeh

Autorisasjon (1999)

Edda Legesenter DA Telefonnummer73 83 19 0073 83 19 ...
Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim
Nick Faradonbeh er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Nick Faradonbeh

Den beste legen jeg har hatt.

Jeg har hatt han som min fastlege siden 2005 og jeg er meget fornøyd om hvordan han gjør en veldig bra jobb.

Den beste legen jeg har hatt

Nick er faktisk den beste legen jeg har hatt! Før kviet jeg meg til å gå til legen, men nå har jeg faktisk en hyggelig tone med min fastlege. Første gang jeg var hos Nick tok jeg opp et problem jeg hadde hatt lenge som min tidligere lege hadde sagt at kom til å gå over av seg selv uten å gjøre noe mer. Nick tok tak i saken umiddelbart, og satte opp en oppfølgingssamtale til meg helt uoppfordret. Det har jeg aldri opplevd at en fastlege har gjort før. Hver gang jeg er hos Nick har vi alltid en oppfølgingssamtale etterpå. Det er så fint å ha en lege som bryr seg så mye!

Omsorgsfull og dyktig lege

Da jeg kom til Nick med mine problemer satte vi straks igang tiltak sammen. Jeg var til han en gang i mnd og fikk tips og råd, oppmuntring og støtte. Han er alltid forberedt, som om han har lest seg opp før du kommer inn. Han er ikke redd for å opptre både profesjonelt og personlig på samme tid. Han tar meg alltid seriøst, og har virkelig hjulpet meg mye med mine helseproblemer. Hadde det ikke vært for at jeg flyttet, hadde jeg aldri skiftet lege!

Arrogant og varierende humør

Har har svært varierende opplevelser med denne legen. Hadde et godt inntrykk av han første gang jeg var der.

Kom til han en gang for å undersøke føflekker og ble tatt på alvor og han anbefalte å fjerne flere av de. Da jeg kom noen uker etter for å fjerne de virket han irritert og han skjønte egentlig ikke hva jeg gjorde der og hvorfor jeg skulle fjerne de. Han misslyktes også i å fjerne hele føflekken.

Har opplevd å bli latterliggjort av han på grunn av ønske om å bli henvist til psykolog. Uten at han spurte om hva jeg slet med så uttrykte han seg som om at det ikke var viktig nok mens han smilte, nærmest lo.

Fikk henvisning til gynekolog en gang, da jeg ønsket det en stund etter var dette uaktuelt. Hvis man av religiøse grunner ikke kan bli undersøkt gynekologisk av en mann så henviser han videre til kvinnelig kollega, men hvis man ikke har slike grunner for å gå til kvinne så er han svært vrang.

Han har også dårlig kommunikasjon med barn.

Jeg har selvsakt byttet fastlege.

Relativ grei lege

Denne legen vil faktisk prioritere deg, til og med komme hjem til deg dersom det er behov for deg.

Kritikkverdig å nevne:
-Legene kan unngå å komme med personlig og subjektive synspunkter, og heller være objektiv.