Anne-Kjersti Staveteig

Autorisasjon (2002)

Kløfta Legesenter Telefonnummer63 92 99 0063 92 99 ...
Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta
Anne-Kjersti Staveteig er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Anne-Kjersti Staveteig

Dyktig og omsorgsfull

Beste fastlegen jeg har hatt! Hun er utrolig flink, tar tak i ting, følger opp og finner ut. Føler meg sett og tatt på alvor, og at jeg får den hjelpen jeg trenger.

Nedlatende og arrogant

Hører ikke på pasienten eller prøve å sette seg inn i hans hverdag. Gir råd som er feil.
Ingen bra fastlege

Nedlatende og frekk

Jeg delte bekymringer og tanker rundt hva som kunne feile meg, og da ble jeg møtt med denne kommentaren "Vet du hvor mange år det tar å utdanne seg til å bli lege?" på en veldig nedlatende måte. Her var det ikke greit til å tenke selv, gjøre research på internett, eller å ha en interesse for egen kropp og helse ".
Takk og lov for at hun ikke er min fastlege. Jeg opplevde henne som et veldig kaldt menneske, med en ovenfra og ned holdning. Bare fordi man klarer legestudiet betyr det ikke automatisk at man egner seg til å være lege.

Grundig og flink

Møter deg med et smil. Alltid en løsning på problemet og ikke en som sykmelder deg for filleting. Har mange pasienter så timeplanen er full hvis det haster, men det er ikke hennes feil.

Flink og engasjert

Fått god oppfølging, faglig dyktig og engasjert. Henvist videre til spesialist ved behov. Som leger flest, litt kjapp om det ikke var noe "alvorlig". Glimt i øyet når skaden var forårsaket av dumskap. Godt fornøyd med henne som fastlege.