Anne-Kjersti Staveteig

Kløfta Legesenter

2002

Kløfta Legesenter Telefonnummer63 92 99 0063 92 99 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gjerdrumsveien 5 2040 Kløfta
Anne-Kjersti Staveteig er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Anne-Kjersti Staveteig

Trygg og imøtekommende

Hyggelig lege, får raskt time, får henvisning til spesialist når det er påkrevd. Alltid smilende og imøtekommende.

ikke tilstede, får vikar hver time

Har hatt henne som fastlege siden 2004. De siste årene har jeg ikke fått time med henne, men en vikar på legesenteret.

Det jeg husker av henne, i og med at det er år siden jeg har fått time med henne, er at hun gjerne vil gjennomføre timen så fort som mulig og ikke tar seg tid til å gjennomføre grundige undersøkelser.

Vikaren jeg har fått har oppført seg på samme måte. Har en bok på kontoret med tittelen "5 minute clinical consult", det sier vel litt.

Føler at jeg ikke får utdypt og forklart problemet fordi de vil at alt skal gå så raskt så de er veldig kjappe til å si "ja, det kan være dette eller dette" også får jeg en resept eller et råd/tips til hva jeg kan gjøre annerledes også blir jeg sendt hjem.

Alltid lang ventetid på legesenteret, mellom 15-45 minutter, om ikke lenger. Ikke fornøyd med senteret eller legene.

Fornuftig

Kort og presis. Kommer fort til poenget og ærlig. Pakker ikke ting inn.
Er hun usikker så sier hun det og sender videre til spesialist.
Hører på erfaring med egen sykdom.

Dårlig lege

Det er kjempe vanskelig å få timer hos henne og hun er alltid forsinket. Det virker ikke som hun skjønner problemene mine hun sitter bare i stolen sin og ser på meg med et dømmende blikk. Hun tar opp ting som ikke har noe med det du kom for og gir dårlige råd. Vanskelig å ta opp ting med henne.

En av de bedre

Blid, hyggelig, nøye. Du blir ordentlig fulgt opp. Kommer gjerne tilbake til henne. Men hun har ikke noen ledig for øyeblikket. Kanskje en vakker dag.