Anne-Kjersti Staveteig

Solbergvegen 13 2040 Kløfta
Anne-Kjersti Staveteig er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Anne-Kjersti Staveteig

Dårlig lege

Det er kjempe vanskelig å få timer hos henne og hun er alltid forsinket. Det virker ikke som hun skjønner problemene mine hun sitter bare i stolen sin og ser på meg med et dømmende blikk. Hun tar opp ting som ikke har noe med det du kom for og gir dårlige råd. Vanskelig å ta opp ting med henne.

En av de bedre

Blid, hyggelig, nøye. Du blir ordentlig fulgt opp. Kommer gjerne tilbake til henne. Men hun har ikke noen ledig for øyeblikket. Kanskje en vakker dag.

Fin dame

Virker kompetent. Gir blikk kontakt, det er jo ingen selvfølge blant legene. Myndig men med et smil. Travel som alle leger og avslutter fort, men man blir møtt.

Ikke fornøyd

Har hatt henne som fastlege i over ett år, og ikke fått noe særlig hjelp når jeg har slitt med smerter i kne og rygg. Hun tror rett og slett ikke på meg, og jeg føler at hun tror jeg er en hypokonder som ikke ønsker og jobbe. Alt jeg ønsker er og bli bra igjen, og jobbe igjen. Eneste hun har gitt meg er masse resepter på smertestillende, og sendt meg avgårde igjen.

Føler ikke at jeg har blitt tatt seriøst, og har nå byttet lege.

Bra oppfølging

Hun er alltid blid, føler hun føler godt opp og sjekker nøye så man føler seg trygg på henne. Riser og roser.