Anne-Kjersti Staveteig

Tlf: 63 92 99 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne-Kjersti Staveteig er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Anne-Kjersti Staveteig

Fornuftig

Kort og presis. Kommer fort til poenget og ærlig. Pakker ikke ting inn.
Er hun usikker så sier hun det og sender videre til spesialist.
Hører på erfaring med egen sykdom.

Dårlig lege

Det er kjempe vanskelig å få timer hos henne og hun er alltid forsinket. Det virker ikke som hun skjønner problemene mine hun sitter bare i stolen sin og ser på meg med et dømmende blikk. Hun tar opp ting som ikke har noe med det du kom for og gir dårlige råd. Vanskelig å ta opp ting med henne.

En av de bedre

Blid, hyggelig, nøye. Du blir ordentlig fulgt opp. Kommer gjerne tilbake til henne. Men hun har ikke noen ledig for øyeblikket. Kanskje en vakker dag.

Fin dame

Virker kompetent. Gir blikk kontakt, det er jo ingen selvfølge blant legene. Myndig men med et smil. Travel som alle leger og avslutter fort, men man blir møtt.

Ikke fornøyd

Har hatt henne som fastlege i over ett år, og ikke fått noe særlig hjelp når jeg har slitt med smerter i kne og rygg. Hun tror rett og slett ikke på meg, og jeg føler at hun tror jeg er en hypokonder som ikke ønsker og jobbe. Alt jeg ønsker er og bli bra igjen, og jobbe igjen. Eneste hun har gitt meg er masse resepter på smertestillende, og sendt meg avgårde igjen.

Føler ikke at jeg har blitt tatt seriøst, og har nå byttet lege.

Bra oppfølging

Hun er alltid blid, føler hun føler godt opp og sjekker nøye så man føler seg trygg på henne. Riser og roser.

Følger ikke opp...

Denne legen viser liten vilje til å følge opp og videreformidle til pasienten viktige tilbakemeldinger fra spesialisthelsetjenesten - slik som epikriser, prøveresultater samt forslag til videre oppfølging vedr. sykdomsutvikling.
Det har også vært vanskelig å bli henvist til spesialist i tilfeller der denne fastlegen ikke later til selv å ha nødvendig faglig kompetanse.

Ingen

Hei, jeg vil bytte lege fordi den legen jeg har nå har aldri tid til meg. Jeg e 19 år og e en rusmisbruker, har vært det siden jeg var 12, har bodd på forskjellige institusjoner og rusbehandlinger. Jeg e tydeligere selvskader. Jeg har veldig sterk sosial angst, kan ikke gå ut eller gjøre det jeg skal hvis jeg ikke har tatt sterke beroligende. Jeg har depresjon også. Jeg får lov til å hente imovane og sobril bare en gang i måned, og det e alt for lite for jeg går tom etter 2,3 dager. Pga depresjonen min får jeg remeron. Jeg må få en lege som skal høre hele historien min, hva jeg har opplevd, gjort osv, få vite alt om meg og hjelpe meg. For jeg klarer ikke å fungere i samfunnet, spesielt når jeg e en rusmisbruker, har ingen sted å bo og har diagnoser.

Evig takknemlig!

Etter å ha lagt frem mine symptomer for min forrige lege flere ganger uten å bli hørt byttet jeg fastlege. Heldigvis fikk jeg komme til Anne Kjersti. Hun tok meg på alvor og sendte meg videre til røngten og CT. Det viste seg at jeg hadde lungekreft, og takket være henne kom jeg inn i tide og er nå helt frisk.
Hun tar pasientene på alvor, og er 100% til å stole på.

Savner bedre forståelse for depresjon og angst

Blid ved oppstart av time. Kan vise bedre forståelse for mennesker med depresjon og angst.

Lytter, gir seg tid.

Alltid blid, imøtekommende, aktivt lyttende og tar seg god tid under konsultasjonen. Et medmenneske i hvit frakk.

Nedlatende og lite sympatisk

Dr staveteig er nedlatende, man følerseg som ett barn som blir snakket til. I tillegg er hun lite sympatisk, når man som førstegangsgravid kommer med blødninger forventer man at min blir tatt imot på en annen måte enn å bli fortalt at det er en truende abort, og det er det i genting å gjøre med. alt gikk fint og det var ingen abort. Hvorfor skremme sine pasienter unødvendig? Ofte lang ventetid.

God lege

Jeg har gode erfaringer med dr. Staveteig. Hun er imøtekommende og tar seg tid til pasienten. Hun kaster deg ikke ut av legekontoret som mange andre leger kan gjøre, men hun er alikevel effektiv. Henviser raskt og er både positiv og hyggelig i samtaler. Noe ventetid i forbindelse med bestilling av time, men når man får man time får man den hjelpen man trenger.
Profesjonell.

Grundig og dyktig

Anne Kjersti staveteig er den legen jeg har samarbeidet best med. Hun hører etter og jeg får være med, hun tar meg på alvor. Vist hun er usikker henviser hun videre. Jeg er kjempefornøyd

god lege god behandling

blid, hyggelig, alltid positiv. er veldig god til å følge opp, nøler ikke med å henvise videre til spesialist.
er som regel litt ventetid men ikke noe stort dilemma, jeg vet at hun tar den tid hun og pasienten trenger.
kommer med en rekke anbefalinger på hvordan jeg kan bedre min helse ved å vise å forklare, kan da oppfattes som streng,noe jeg syns er bra for jeg vet at hun er interessert i meg og min helse. er veldig ærlig lett å kommunisere med, flink til å samarbeide til et felles mål. passer meg og mine behov veldig bra.

tragisk dårlig lege.

Maken til dårlig lege skal du leve lenge etter. Virker som hun ikke har noen interresse i jobben sin og er der fordi hun må. Har ingen positive besøk hos deme legen og kontoret generelt. Kjører heller til jessheim og får en bra lege!

Skygg banen.

Fikk time hos Anne fordi Dr. Devold ikke var ledig.
Angrer på at jeg takket ja.
Hun var meget nedlatende, i en alder av snart 30, skulle man tro at man slapp å bli snakket til som et barn.
Jeg er en hyggelig mann, jeg har blitt oppdratt godt og jeg liker ikke å plage andre når jeg har problemer med kroppen min, men de få gangene jeg faktisk må til en lege, forventer jeg en imøtekommende lege som lytter og faktisk tar seg litt mer enn to minutter på hele visitten.

Jeg var der inne to minutter, og på de to minuttene følte jeg meg 20 år yngre, følte meg som et barn som hadde gjort noe galt ved å komme til legen.

Jeg kan på INGEN måte anbefalle denne legen til menn rundt 30.

dette er en kjempe bra lege

dette er en kjempe bra lege, hun har tid til deg nor du kommer inn, hun er flink til å lytte, hun tar ting med en gang .

Grei å snakke med

Litt for tilbakeholden med å aksjonere. Alternativer skal prøves først og tiden går, selv om det er dokumenterte fysiske problemer som har eksistert i 10 - 12 år. Bl.a. MR er i noen tilfeller helt nødvendig for å komme videre i en us. sier spesialister det henvises til.

Dyktig lege med bein i nesa!

God allmennlege som er flink til å lytte og rask til å henvise videre! Gir gode råd til den gitte situasjon og opptrer meget ærlig.