Anne-Kjersti Staveteig

Autorisasjon (2002)

Kløfta Legesenter Telefonnummer63 92 99 0063 92 99 ...
Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta
Anne-Kjersti Staveteig er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Anne-Kjersti Staveteig

Fin dame

Virker kompetent. Gir blikk kontakt, det er jo ingen selvfølge blant legene. Myndig men med et smil. Travel som alle leger og avslutter fort, men man blir møtt.

Ikke fornøyd

Har hatt henne som fastlege i over ett år, og ikke fått noe særlig hjelp når jeg har slitt med smerter i kne og rygg. Hun tror rett og slett ikke på meg, og jeg føler at hun tror jeg er en hypokonder som ikke ønsker og jobbe. Alt jeg ønsker er og bli bra igjen, og jobbe igjen. Eneste hun har gitt meg er masse resepter på smertestillende, og sendt meg avgårde igjen.

Føler ikke at jeg har blitt tatt seriøst, og har nå byttet lege.

Bra oppfølging

Hun er alltid blid, føler hun føler godt opp og sjekker nøye så man føler seg trygg på henne. Riser og roser.

Følger ikke opp...

Denne legen viser liten vilje til å følge opp og videreformidle til pasienten viktige tilbakemeldinger fra spesialisthelsetjenesten - slik som epikriser, prøveresultater samt forslag til videre oppfølging vedr. sykdomsutvikling.
Det har også vært vanskelig å bli henvist til spesialist i tilfeller der denne fastlegen ikke later til selv å ha nødvendig faglig kompetanse.

Ingen

Hei, jeg vil bytte lege fordi den legen jeg har nå har aldri tid til meg. Jeg e 19 år og e en rusmisbruker, har vært det siden jeg var 12, har bodd på forskjellige institusjoner og rusbehandlinger. Jeg e tydeligere selvskader. Jeg har veldig sterk sosial angst, kan ikke gå ut eller gjøre det jeg skal hvis jeg ikke har tatt sterke beroligende. Jeg har depresjon også. Jeg får lov til å hente imovane og sobril bare en gang i måned, og det e alt for lite for jeg går tom etter 2,3 dager. Pga depresjonen min får jeg remeron. Jeg må få en lege som skal høre hele historien min, hva jeg har opplevd, gjort osv, få vite alt om meg og hjelpe meg. For jeg klarer ikke å fungere i samfunnet, spesielt når jeg e en rusmisbruker, har ingen sted å bo og har diagnoser.