Anne-Kjersti Staveteig

Autorisasjon (2002)

Kløfta Legesenter Telefonnummer63 92 99 0063 92 99 ...
Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta
Anne-Kjersti Staveteig er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Anne-Kjersti Staveteig

Evig takknemlig!

Etter å ha lagt frem mine symptomer for min forrige lege flere ganger uten å bli hørt byttet jeg fastlege. Heldigvis fikk jeg komme til Anne Kjersti. Hun tok meg på alvor og sendte meg videre til røngten og CT. Det viste seg at jeg hadde lungekreft, og takket være henne kom jeg inn i tide og er nå helt frisk.
Hun tar pasientene på alvor, og er 100% til å stole på.

Savner bedre forståelse for depresjon og angst

Blid ved oppstart av time. Kan vise bedre forståelse for mennesker med depresjon og angst.

Lytter, gir seg tid.

Alltid blid, imøtekommende, aktivt lyttende og tar seg god tid under konsultasjonen. Et medmenneske i hvit frakk.

Nedlatende og lite sympatisk

Dr staveteig er nedlatende, man følerseg som ett barn som blir snakket til. I tillegg er hun lite sympatisk, når man som førstegangsgravid kommer med blødninger forventer man at min blir tatt imot på en annen måte enn å bli fortalt at det er en truende abort, og det er det i genting å gjøre med. alt gikk fint og det var ingen abort. Hvorfor skremme sine pasienter unødvendig? Ofte lang ventetid.

God lege

Jeg har gode erfaringer med dr. Staveteig. Hun er imøtekommende og tar seg tid til pasienten. Hun kaster deg ikke ut av legekontoret som mange andre leger kan gjøre, men hun er alikevel effektiv. Henviser raskt og er både positiv og hyggelig i samtaler. Noe ventetid i forbindelse med bestilling av time, men når man får man time får man den hjelpen man trenger.
Profesjonell.