Anne-Kjersti Staveteig

Autorisasjon (2002)

Kløfta Legesenter Telefonnummer63 92 99 0063 92 99 ...
Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta
Anne-Kjersti Staveteig er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Anne-Kjersti Staveteig

Grundig og dyktig

Anne Kjersti staveteig er den legen jeg har samarbeidet best med. Hun hører etter og jeg får være med, hun tar meg på alvor. Vist hun er usikker henviser hun videre. Jeg er kjempefornøyd

god lege god behandling

blid, hyggelig, alltid positiv. er veldig god til å følge opp, nøler ikke med å henvise videre til spesialist.
er som regel litt ventetid men ikke noe stort dilemma, jeg vet at hun tar den tid hun og pasienten trenger.
kommer med en rekke anbefalinger på hvordan jeg kan bedre min helse ved å vise å forklare, kan da oppfattes som streng,noe jeg syns er bra for jeg vet at hun er interessert i meg og min helse. er veldig ærlig lett å kommunisere med, flink til å samarbeide til et felles mål. passer meg og mine behov veldig bra.

tragisk dårlig lege.

Maken til dårlig lege skal du leve lenge etter. Virker som hun ikke har noen interresse i jobben sin og er der fordi hun må. Har ingen positive besøk hos deme legen og kontoret generelt. Kjører heller til jessheim og får en bra lege!

Skygg banen.

Fikk time hos Anne fordi Dr. Devold ikke var ledig.
Angrer på at jeg takket ja.
Hun var meget nedlatende, i en alder av snart 30, skulle man tro at man slapp å bli snakket til som et barn.
Jeg er en hyggelig mann, jeg har blitt oppdratt godt og jeg liker ikke å plage andre når jeg har problemer med kroppen min, men de få gangene jeg faktisk må til en lege, forventer jeg en imøtekommende lege som lytter og faktisk tar seg litt mer enn to minutter på hele visitten.

Jeg var der inne to minutter, og på de to minuttene følte jeg meg 20 år yngre, følte meg som et barn som hadde gjort noe galt ved å komme til legen.

Jeg kan på INGEN måte anbefalle denne legen til menn rundt 30.

dette er en kjempe bra lege

dette er en kjempe bra lege, hun har tid til deg nor du kommer inn, hun er flink til å lytte, hun tar ting med en gang .